31 کشور در رویداد اینوکس کیش شرکت می کنند

  • چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 23:40

اخبار => سایر رسانه ها

کیش-ایرنا- 31 کشور از نقاط مختلف جهان در رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری کشور با عنوان 'اینوکس کیش 2018 ' حضوری فعال خواهند داشت.
31 کشور در رویداد اینوکس کیش شرکت می کنند

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

اینوکس کیش 2018 شامل پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و دهمین نمایشگاه تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری است، هفته آینده از30 مهر تا 3 آبان در جزیره کیش برگزار می شود.
در این نمایشگاه که از ابعاد ملی و بین المللی، رویدادی مهم برای کشور محسوب می شود علاوه بر معرفی ظرفیت و فرصت های سرمایه گذاری کشور360 شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های اقتصادی، بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی، سرمایه گذاری و مالی ارائه خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش بیش از 100 نماینده از کشورهای خارجی از جمله کرواسی، فنلاند، انگلستان، بلغارستان، روسیه، کره جنوبی، عمان، برزیل، آلمان، قطر، افغانستان، پاکستان، آفریقای جنوبی، بنگلادش، قزاقستان، لهستان ، عراق، فیلیپین، الجزایر، مالزی، بحرین، سوئد، پرتغال، گرجستان، غنا، ایتالیا ،کانادا، تاجیکستان و سوئیس در نمایشگاه کیش اینوکس 2018 حضور فعال خواهند داشت.
همچنین در جریان برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس، 29 نشست تخصصی و همایش بین المللی با حضور سخنران بلند پایه داخلی و 25 سخنران بین المللی برگزار می شود.
تمرکز بر گسترش تعاملات بین المللی بازار سرمایه، دستیابی به راهکارهای تامین مالی پروژه ها، افزایش تولید داخلی، توسعه کارآفرینی و رشد صادرات کشور از طریق مشارکت بازار سرمایه و توانمند سازی شرکت های بخش خصوصی از جمله محورها و اهداف این نمایشگاه عنوان شده است.
مشارکت و همکاری نهادهای اقتصادی بخش های دولتی و خصوصی کشور از جمله سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، سازمان خصوصی سازی، انجمن مالی اسلامی ایران، REDMoney Group، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، پژوهشکده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت Capital Intelligence، انجمن شرکت های مشاور سرمایه گذاری و نظارت بر طرح ها، معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه، شرکت Dentons Europe LLP، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، شرکت فرابورس و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها در نشست ها و همایش های جانبی رویداد KishINVEX 2018 از شاحصه های کیفی این نمایشگاه است .
کارشناسان و صاحب نظران مسائل اقتصادی، نمایشگاه کیش اینوکس را فرصتی برای شناسایی اقتصاد ایران به جهانیان ، دروازه ای برای ورود و جذب سرمایه ها می دانند.
نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در واقع امکان تبادل نظر، افزایش آگاهی و شناخت از فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بخش مالی و چگونگی تامین منابع مالی . شناسایی زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری را فراهم کرده و موجب ارتقای روش‌ها و فرآیندهای اجرایی، افزایش ارتباط و تعامل مخاطبان در جایگاه‌های مختلف بازارهای مالی می شود.
نمایشگاه کیش اینوکس با هدف بهره مندی از مزایای تجارت آزاد بین‌المللی، ورود و خروج بدون مانع سرمایه‌ها، انتقال آسان‌تر تکنولوژی و بالاخره ایجاد منفعت برای کشور برپا می شود.
اینگونه نمایشگاهها نه ‌تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورها بویژه در مناطق آزاد در اولین مرحله به مخاطبان وجود ساختاری پویا، منعطف، قوانین و مقرراتی سهل و کارآ را نشان می‌دهد.
جزیره کیش با 91 کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی حدود 37 هزار نفر در 18 کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده است.
این جزیره مرجانی سالانه میزبان ده ها نمایشگاه، همایش، سمینار و نشست های داخلی و بین المللی است.
1339


تعداد بازدید : 710

ارسال نظر

ارسال