700 تن روغن تا فردا /یکشنبه/ وارد بازار آذربایجان غربی می شود

  • یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 12:30

اخبار => سایر رسانه ها

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: 700 تن روغن خوراکی تا ظهر فردا /یکشنبه/ وارد بازار استان می شود تا تعادل عرضه و تقاضای این محصول مهم در بازار برقرار شود.
700 تن روغن تا فردا /یکشنبه/ وارد بازار آذربایجان غربی می شود

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا رضا حسینی شامگاه شنبه در جلسه همزمان کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان غربی افزود: این میزان روغن در همه فروشگاه های معتبر شهرستان های استان به ویژه ارومیه در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: مهمترین عامل در کاهش مشکلات اقتصادی بازار به ویژه تعدیل عرضه و تقاضای اقلام ضروری، همراهی مردم در استفاده بهینه از این کالاهاست و تا مردم به فکر همدیگر نباشند، مشکل حل نخواهد شد.
وی بیان کرد: شهروندان با خرید مصرف روزانه خود، دولت را در تهیه اقلام مورد نیاز مردم یاری کنند و در این راستا فرهنگ سازی از سوی رسانه های ارتباط جمعی نیز ضروری است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در خصوص برنج، قند، شکر و گندم مشکلی در استان وجود ندارد و انبارهای استان از این اقلام پر است.
حسینی همچنین با اشاره به لزوم ریشه یابی در خصوص کاهش تولید گوجه فرنگی در آذربایجان غربی گفت: نهادهای پژوهشی نظیر جهاد دانشگاهی و مرکز تحقیقات کشاورزی استان باید در این خصوص تحقیقات لازم را انجام دهند و نتیجه گزارش شود.
به گزارش ایرنا در روزهای گذشته کاهش میزان فروش روغن در فروشگاه های مختلف به ویژه فروشگاه های زنجیره ای موجب شد تا مردم با نگرانی نسبت به آینده، روغن بیشتری خریداری کنند؛ هرچند برخی گزارش ها از فروش محدود روغن برای هر خریدار در برخی فروشگاه ها حکایت دارد.
2093/3072


تعداد بازدید : 253

ارسال نظر

ارسال