90 دقیقه گفت‌وگو/ آیا در بازار ارز نقش داشته و خرید و فروش ارز کرده‌اید؟چرا؟/ نظرتان درباره کسانی که دلار خریده و در خانه های‌شان نگهداری می کنند چیست؟

  • چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 17:15

اخبار => سایر رسانه ها

می‌خواهیم در 90 دقیقه گفت‌وگوی امروز در مورد بازار دلار و پایین قیمت آن با هم صحبت کنیم.
90 دقیقه گفت‌وگو/ آیا در بازار ارز نقش داشته و خرید و فروش ارز کرده‌اید؟چرا؟/ نظرتان درباره کسانی که دلار خریده و در خانه های‌شان نگهداری می کنند چیست؟

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

عصر ایران- دلار بعد از بالا رفتن دوباره پایین آمد و دوباره بازار ارز در ایران را داغ کرد. بسیاری از کسانی که در روزهای اخیر دلار خریده بودند، دیروز سعی کردند دلارهایشان را بفروشند.

حالا می‌خواهیم در 90 دقیقه گفت‌وگوی امروز در مورد بازار دلار و پایین قیمت آن با هم صحبت کنیم.

90 دقیقه گفت‌وگو/ آیا خودتان در بازار ارز نقش داشته و خرید و فروش ارز کرده‌اید؟ و چرا؟/ نظرتان درباره کسانی که دلار خریده و در خانه هایشان نگهداری می کنند چیست؟

1-نظرتان درباره تحولات اخیر بازار ارز چیست؟

2-به نظر شما در حالی که برآیند واقعیت ها و فرمول های اقتصادی قیمت دلار در ایران حدود 8000 تومان است، چرا در مدت زمان کوتاهی و به طور ناگهانی و غیرمعمول ، قیمت دلار به بالای 19 هزار تومان رسید و چرا بعد از مدتی سقوط کرد؟ به نظرتان افزایش قیمت دلار تا چه اندازه منطقی است و تا چه مقدار تحت تاثیر جوسازی های روانی است؟ فکر می کنید چه ارتباطی بین برخی کانال هایی که سعی مدام قیمت های جدید و بالا برای ارز اعلام می کنند و دلالان وجود دارد؟

3-آیا خودتان در این بازار نقش داشته و خرید و فروش ارز کرده اید؟ و چرا؟

4-نظرتان درباره کسانی که دلار خریده و در خانه هایشان نگهداری می کنند چیست؟ آیا آنان را هم به سهم خود در گران تر شدن ارز و به تبع آن، کالای مورد احتیاج جامعه مقصر می دانید؟ و دیدگاه تان درباره ضرر هنگفتی که اخیرا متحمل شدند؟

5-فکر می کنید بهترین روش برای حفظ همزمان ارزش دارایی های شخصی و منافع عمومی چیست؟ و چقدر خود را برای اصلاح رفتارهای اقتصادی اطرافیان تان مسوول می دانید؟

 

زمان این گفت‌وگو 90 دقیقه است. از ساعت 12:00  تا 13:30. نظرات ثبت شده بعد از این ساعت منتشر نخواهد شد.


تعداد بازدید : 249

ارسال نظر

ارسال