استقلال «سیاسی و اقتصادی» از مهم‌ترین توصیه‌های امام(ره) برای تحقق اهداف انقلاب بود

  • دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 13:55

اخبار => سایر رسانه ها

استقلال «سیاسی و اقتصادی» از مهم‌ترین توصیه‌های امام(ره) برای تحقق اهداف انقلاب بود

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش پایگاه خبری تیترنیوز، هدایت‌الله خادمی  درباره توصیه‌های حضرت امام (ره) برای تحقق اهداف انقلاب که شرایط امروز ایجاب می‌کند جدی‌تر دنبال شود، بیان کرد: استقلال سیاسی و اقتصادی با یکدیگر ارتباط داشته و استقلال در هر بخش می‌تواند مکمل بخش دیگر نیز باشد.

وی با بیان اینکه ما باید در بخش استقلال اقتصادی کارهای زیادی انجام دهیم، اظهار کرد: کشوری که از لحاظ اقتصادی توسعه یابد بحث استقلال سیاسی خود را نیز بهتر می‌تواند دنبال کند. تا به امروز ما از لحاظ استقلال سیاسی مسیر خوبی را طی کرده‌ایم و به آنچه مد نظر حضرت امام بود، رسیده‌ایم. در طول این ۴۰ سال نیز دشمنان با مشکلاتی که برای ما ایجاد کردند موفق نشدند ما را از استقلال سیاسی بازدارند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس تصریح کرد: اما شرایط فعلی نشان می‌دهد بحث استقلال اقتصادی برای تحقق اهداف انقلاب به خوبی دنبال نشده است. امام (ره) تاکید داشتند که اجازه ندهید فاصله بین کاخ نشینان و کوخ نشینان زیاد شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: امروز بحث بیکاری و مشکل اقتصادی وجود دارد، با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی کشور ما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. ما باید به رونق تولید همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند توجه داشته باشیم تا دیگر یک کشور تک محصولی نباشیم.

خادمی در ادامه در پاسخ به اینکه چه کسانی از به فراموشی سپردن دیدگاه‌های امام خمینی(ره) و یا تحریف این دیدگاه‌ها سود می برند؟ بیان کرد: کشورهای ظالم که به دنبال تعریف چارچوبی در دنیا و قرار دادن کلیه ملت‌ها در آن چارچوب هستند از فراموش کردن و یا تحریف دیدگاه‌های امام (ره) سود خواهند برد، از سوی دیگر در داخل نیز عده‌ای که راه امام را قبول نداشته باشند و یا به خوبی به آن عمل نکنند در زمین دشمن بازی کرده‌اند.

وی در پاسخ به اینکه احیاء و ترویج دیدگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) بر عهده چه کسانی است و سکوت این افراد چه خطراتی به دنبال خواهد داشت؟ گفت: همه مردم که در جغرافیای ایران و خاورمیانه قرار دارند این وظیفه را بر عهده دارند چراکه تحقق اهداف انقلاب به نفع همه مردم ایران و جهان است چراکه با تحقق اهداف انقلاب کشورهای سلطه‌گر نمی‌توانند بر آنها سلطه داشته باشند و می‌توانند مسیر رشد را بپیمایند.


تعداد بازدید : 677

ارسال نظر

ارسال