اصلاح ساختار اقتصادی در دستور کار شورای عالی هماهنگی اقتصادی است

  • سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت 0:5

اخبار => سایر رسانه ها

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار اقتصادی کشور به دستور رهبر معظم انقلاب در دستور کار شورای عالی هماهنگی اقتصادی قرار می‌گیرد.
اصلاح ساختار اقتصادی در دستور کار شورای عالی هماهنگی اقتصادی است

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

از فارس، محمدرضا پورابراهیمی که ظهر امروز در جمع مردم شهر بم سخنرانی می کرد، با بیان این مطلب اظهار داشت: شرایط خطیری هم در منطقه و هم در دنیا پیرامون کشور ما فرا گرفته است، آمریکایی‌ها در ماه‌های اخیر تمام تلاش خود را برای حذف جمهوری اسلامی در دستور کار قرار داده بودند و با ادبیات گستاخانه در مواجه با ملتی رشید و فداکار و بزرگ نسبت به مردم ایران اظهار نظر کردند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ادامه داد: به خیال خام آمریکایی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که توسط سرویس‌های جاسوسی آنها انجام شده بود، قرار بود در تابستان به اصطلاح داغ خودشان، بساط جمهوری اسلامی جمع شود، اما با اقتدار و برنامه‌ریزی جامعی که در کشور انجام شد و رهبری فرزانه انقلاب، مسیر حرکت انقلاب ادامه یافت.

پورابراهیمی افزود: حضور میلیونی مردم در ۲۲ بهمن امسال نشان داد که با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌هایی که آمریکایی‌ها ایجاد کردند و یا به دلیل سوء تدبیری که در جامعه وجود داشته، اما هیچ چیز را با معیارهای خود عوض نمی‌کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: مردم ما نشان دادند تنها راهی موجب عزت و افتخار آنها است، تمسک به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) است، آمریکایی‌ها تصور کردند گلایه مردم از مسائل اقتصادی، گلایه و اعتراض آنها به آرمان‌ها و اعتقادات آنها است.

پورابراهیمی ادامه داد: امروز رسالت سنگینی بر عهده مسؤولان است، مشکلات با میزان خدماتی که ارائه می‌شود همخوانی ندارد و باید تلاش بیشتری در حوزه خدمت‌رسانی صورت گیرد و اعتبارات افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: مسائلی که در حوزه اقتصادی مطرح می‌شود، راهکار دارند، تحریم‌ها برای ما هزینه داشته است، اما هزینه عمده و غالب مربوط به عدم ساماندهی و تصمیمات مناسب در داخل کشور است.

پور ابراهیمی افزود: ساماندهی و اصلاح ساختار اقتصادی کشور مهمترین مؤلفه‌ای است که باید در دستور کار قرار گیرد، ظرفیت داخلی از جمله نیروی انسانی، توانایی ایجاد کرده که از گردنه و پیچ‌های اقتصادی عبور کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در هفته‌های آینده موضوع اصلاح ساختار اقتصادی را در دستور کار شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور قرار می‌دهیم.

وی اتکا به رویکرد اقتصاد مقاومتی در کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: با این رویکرد بتوانیم میزان هزینه‌ای از بابت تحریم‌ها بر ما تحمیل شده را به حداقل ممکن و میزان انتفاع خودمان از ظرفیت‌های اقتصادی را به حداکثر برسانیم.


تعداد بازدید : 231

ارسال نظر

ارسال