بسیج در شناسایی انبار محتکران با برنامه عمل کرد

  • یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 18:18

اخبار => سایر رسانه ها

بسیج در شناسایی انبار محتکران با برنامه عمل کرد

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا از بسیج؛ سردار پاشا محمدی روز یکشنبه با اشاره به اینکه اقدامات بسیج برای مقابله با محتکران و بازگشت آرامش به بازار صورت می گیرد، فرآیند کشف تا عرضه کالاهای محتکران به بازار و همچنین اقدامات بسیج در شناسایی و اعلام انبارها و محل های احتکار کالاهای مورد نیاز مردم نیز را تشریح کرد.
وی تصریح کرد: بسیجیان از خود مردم هستند، زیرا انقلاب و دولت و حاکمیت از مردم است و تا امروز نیز مردم این انقلاب را حفظ کرده اند و تمام توطئه های استکبار را آنها بودند که خنثی کردند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای مردمی بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس داشتند و 88 هزار شهید از 188 هزار شهید دوران دفاع مقدس از نیروهای مردمی بود افزود: اقدام اخیر بسیجیان در شناسایی و معرفی انبارهای محل احتکار کالاهای مورد نیاز مردم نیز یک اقدام مردمی است. این اقدام مردمی توسط سازمان بسیج مستضعفین با شبکه عظیم نواحی مقاومت بسیج و حوزه ها و پایگاه های مقاومت و کانون های بسیج سازمان یافته است.
سردار محمدی تاکید کرد: ما بارها به افراد سودجو اخطار دادیم که پیاده نظام دشمن نشوند و انصاف را از دست نداده و خدا را فراموش نکنند. در این مسائل اقتصادی اگر استکبار به ما ظلم می کند به دلیل طبیعت او است.
وی گفت: برخی نباید در داخل با احتکار و گرانفروشی پیاده نظام دشمنان شوند. ما به این افراد هشدار می دهیم که به خود بیایند و دست از احتکار و گرانفروشی بردارند چرا که ما امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی در برابر دشمنان هستیم و شأن امت اسلامی بالاتر از این است که خودمان به خودمان ظلم و ستم کنیم.
وی اظهار داشت: بسیج وقتی انبارهایی که در آن، کالاها احتکار شده است را شناسایی می کند آنها را به تعزیرات و قوه قضائیه معرفی می کند و بقیه اقدامات مانند بحث محاکمه، مجازات و عرضه کالاها در بازار در اختیار قوه قضائیه و دولت است.
معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره خود را خادم مردم می دانند، اظهار داشت: در این جنگ اقتصادی نیز؛ سپاه و بسیج با بهره گیری از شبکه عظیم نیروهای کارآمد و متعهد آماده کمک به دولت است.
سردار محمدی با بیان اینکه سپاه و بسیج در تعامل با دولت و قوه قضائیه آماده همکاری برای بازگرداندن ثبات و آرامش به بازار است، اظهار داشت: اقشار مختلف بسیج همواره مطالبه گر برخورد با گرانفروشی، احتکار، قاچاق کالا و ارز و همچنین ناامن کردن فضا برای مفسدان اقتصادی، رانتخوارها و همچنین برخورد قاطع با آنها است.
وی خاطرنشان کرد: حضور همه مردم و مسئولان در کنار هم می تواند عبور موفقیت آمیز از این برهه و پیچ تاریخی را به همراه داشته باشد. به امید خدا ما در این جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار جهانی همانند گذشته سربلند بیرون می آیم. البته سختی ها و مشکلاتی وجود دارد و شرایط اقتصادی به مردم فشار می آورد اما با هم می توانیم دشمنان را شکست دهیم.
معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین گفت: به عنوان بسیجی از دولتمردان، قوه قضائیه و مقننه می خواهیم که هماهنگ با یکدیگر در مقابل دشمنان آرایش جنگی بگیرند و با اقدام جهادی و انقلابی وارد این نبرد اقتصادی شوند تا در برابر این دشمن قدار تا دندان مسلح که همه ابزارش را در این جنگ بکار گرفته پیروز شویم.
وی تصریح کرد: نظام اسلامی ما در اوج اقتدار و سربلندی است، در حالی که صدامیان، دیگر وجود ندارند و مردم عراق از شیعه و سنی و دیگر احزاب، حاکمیت را در دست گرفته اند و اثری از آمریکا و ایادی اش در عراق نیست.
اجتمام * 1095 * 3063

تعداد بازدید : 128

ارسال نظر

ارسال