حامل پیام استاندار بمنظور جذب سرمایه گذار خواهم بود

  • سه شنبه 10 مهر 1397 ساعت 10:26

اخبار => سایر رسانه ها

استان‌ها > لرستان - عضو فدراسیون بین المللی بتن گفت: امسال نیز در بزرگترین گردهمایی سالیانه فعالان صنعت بتن کشور، حامل پیام استانداران لرستان و کرمانشاه، بمنظور دعوت و جذب سرمایه گذاری بزرگترین فعالان عمرانی کشور در این دو استان خواهم بود.
حامل پیام استاندار بمنظور جذب سرمایه گذار خواهم بود

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس علیرضا مقسمی گفت: هرسال در روز ملی بتن بزرگترین شرکتهای عمرانی کشور، معاونین وزیر محترم راه و شهرسازی، نخبگان و فعالان اقتصادی حضور دارند و ما در حاشیه حضورمان از فرصت ایجاد شده برای شناسائی بهتر استان لرستان و جذب سرمایه گذاران و فعالان عمرانی و اقتصادی در لرستان استفاده کرده ایم و امسال نیز به حول و قوه الهی از تمام ظرفیتها برای بالا بردن مشارکت در توسعه استان لرستان استفاده خواهم کرد.

لرستان بیش از 40 هزار سال قدمت مدنیت دارد
عضو موسسه بین المللی ترمیم بتن ادامه داد:لرستان با بیش از ۴۰هزار سال سابقه مدنیت، یکی از بهترین استانهای کشور بلحاظ شرایط امن اقتصادی و سرمایه گذاریست. ما هم در چندسال اخیر و بطور همه جانبه با استفاده از حضورمان در پروژه های بزرگ ملی سعی داشته ایم با معرفی استان و ظرفیتهای انبوهش سرمایه گذاران متعددی برای فعالیت های اقتصادی ریز و درشت به استان دعوت کنیم.

همایش بتن


عضو انجمن بتن ایران افزود: قطعا آقای دکتر خادمی استاندار محترم لرستان با عنایت به تخصص و تجربه شان تقویت کننده اهداف این مسیر خواهند بود.

علیرضا مقسمی افزود: امسال نیز در این روز بزرگ (۱۵مهر ماه روز ملی بتن) در مرکز تحقیقات وزارت راه، به وظیفه خود عمل نموده و طی هماهنگی انجام شده با استاندار محترم کرمانشاه، جناب آقای دکتر بازوند و نیز با عنایت به پتانسیل های بالای این استان و شناخت از دیدگاه های مثبت، دانش محور و عملگرای ایشان، و البته شناختی که بواسطه حضورمان در پروژه های بزرگی همچون مونوریل این استان از پتانسیل های کرمانشاه داریم، در جهت جذب سرمایه گذاران عمرانی در این استان نیز به استاندار بازوند کمک خواهیم کرد.

مقسمی، حمایت همه نخبگان و فعالان عمرانی و اقتصادی از دو استان لرستان و کرمانشاه را باعث تقویت و پیشرفت منطقه غرب کشور دانست که باعث جلوگیری از مهاجرت جوانان از این دو استان کهن وتاریخی خواهد شد.

 

46


تعداد بازدید : 294

ارسال نظر

ارسال