حقوق بازنشستگان کشوری از این ماه بیشتر شد

  • پنجشنبه 24 خرداد 1397 ساعت 18:22

اخبار => سایر رسانه ها

پرداخت مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان از این ماه، درخواست از مجلس برای حفظ تعاونی‌های سهام عدالت، گسترش تعاونی‌های کوچک و اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح اشتغال روستایی از مهمترین عناوین خبری این هفته در حوزه کار و تعاون بود.
حقوق بازنشستگان کشوری از این ماه بیشتر شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در هفته جاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در خبری از پرداخت حقوق بازنشستگان تا قبل از عید فطر خبر داد و گفت: حقوق بازنشستگان شامل افزایش حقوق سالانه و همچنین همسان‌سازی حقوق‌ها بر اساس احکام جدید سال ۱۳۹۷ پرداخت می‌شود.

آنطور که جمشید تقی‌زاده گفته مابه‌التفاوت مربوط به ماه‌های فروردین و اردیبهشت با حقوق خردادماه پرداخت خواهد شد.حداقل حقوق پرداختی به بازنشستگان کشوری با ۳۰ سال سابقه خدمت هم امسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و میانگین افزایش سالانه همراه همسان‌سازی سال ۹۷ حدود ۱۹ درصد خواهد بود.

به گفته وی بر اساس ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه، حقوق کلیه بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری که تا پایان سال ۱۳۹۶ بازنشسته یا از کار افتاده یا فوت شده‌اند، ۱۰ درصد افزایش می‌یابد و به منظور اجرای همسان‌سازی حقوق پس از اعمال این میزان افزایش، حقوق آن دسته از افرادی که کمتر از ۲۰۰۰۰۰۰ تومان دریافت می کنند، به صورت پلکانی افزایش خواهد یافت.


تعداد بازدید : 211

ارسال نظر

ارسال