دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در بانک ملی

  • دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 19:26

اخبار => سایر رسانه ها

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با شعار مشارکت بیشتر، اقتصاد بهتر امروز با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در بانک ملی

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که غلامرضا سلیمانی امیری رییس کل بیمه مرکزی، شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، عباس معمارنژاد معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی و اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی نیز حضور داشتند، مباحث روز مالی، تعمیم بخشی بازارهای مالی، نقش بازارهای مالی بر تحقق اهداف رشد اقتصادی، حضور فین تک ها در نظام بانکی و بورس و... مطرح شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین از غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه بازدید کرد. در غرفه بانک و شرکت داده ورزی سداد آخرین دستاوردها در حوزه بانکداری الکترونیک از جمله کارتخوان دو منظوره در جایگاه های سوخت و... تشریح می شود.

همچنین بانک ملی ایران در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی را برای علاقه مندان به حوزه بانکداری الکترونیک برگزار می کند. دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپاست و بانک ملی ایران در سالن ۳۸B  از ساعت١٠ تا ١٨ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


تعداد بازدید : 153

ارسال نظر

ارسال