رفع موانع مالیاتی کسب و کارهای مجازی/ اشکالات حوزه دانش بنیان برطرف می‌شود

  • شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 15:16

اخبار => سایر رسانه ها

مسئول کمیته اقتصاد دانش بنیان کمیسیون اقتصادی مجلس از پیگیری رفع موانع مالیاتی کسب و کارهای مجازی با همکاری سازمان امور مالیاتی و مرکز پژوهش های مجلس خبر داد.
رفع موانع مالیاتی کسب و کارهای مجازی/ اشکالات حوزه دانش بنیان برطرف  می‌شود

اقتصادآنلاین – المیرا اکرمی؛ سیده فاطمه حسینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین اظهار داشت: تلاش بر این است که در سال 97 اشکالات حوزه دانش بنیان بررسی و رفع شود که در همین راستا مقرر شده بخش‌هایی از حوزه دانش بنیان که نیاز به قانونگذاری و اصلاح دارد، در قالب یک طرح به صحن علنی مجلس ارائه شود.

حسینی با اشاره به برگزاری بیش از 30 ساعت جلسه در مرکز پژوهش‌های مجلس برای تقویت قانون فعلی و افزایش نظارت‌های مجلس گفت: از جمله موضوعاتی که کمیته اقتصاد دانش بنیان کمیسیون اقتصادی مجلس در حال پیگیری است، رفع موانع مالیاتی کسب و کارهای مجازی است و جدا از اینکه این موضوع در قالب طرح به صحن مجلس ارائه خواهد شد، در توافقی که با مسئولان سازمان امور مالیاتی شده، در حال پیگیری است.

وی در ادامه افزود: حتی امکان دارد در صورت موافقت و همکاری مسئولان سازمان امور مالیاتی، موانع مالیاتی کسب و کارهای مجازی رفع شود و شاید از این جهت دیگر نیازی به قانونگذاری و ارائه طرح به صحن مجلس وجود نداشته باشد.  

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه این اصلاحات جزء مطالبات فعالان  کسب و کارهای مجازی است، عنوان کرد: از همین رو کمیته دانش بنیان کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال آن است که راهکارهایی برای مطالبات مدنظر این کسب و کارها پیدا کند.


تعداد بازدید : 194

ارسال نظر

ارسال