ستون پنجم دشمن در داخل کشور به جنگ اقتصادی علیه ما کمک می کند

  • جمعه 6 مهر 1397 ساعت 17:26

اخبار => سایر رسانه ها

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

ستون پنجم دشمن در داخل کشور به جنگ اقتصادی علیه ما کمک می کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز انار گفت:حضور گرم و پرشور ملت ایران در مراسم عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) بسیار پر معنابود و با عظمت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.
وی افزود:مردم در سخت‌ترین موقعیت، از معنویت‌ها و ارزش‌ها و فضیلت‌ها دست بردار نیستند.
حجت الاسلام منتظری بیان داشت:همین اقبال و استقبال مردم از ارزش‌ها و معنویت‌ها دشمن را عصبانی میکند و آن‌ها از تروریست‌های جنایت کاری که در اهواز جمعی از مردم بی دفاع را به شهادت رساندند حمایت می‌کنند.
امام جمعه شهرستان انار افزود:تروریستهاو حامیان آن‌ها غافلند که در اثر همین خون‌های پاک عمر تبهکاران و حکومت‌های خائن آل یهود و آل سعود پایان خواهد یافت.
حجت الاسلام منتظری به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت:دشمنان ایران اسلامی برای پیروزی در جنگ اقتصادی آینده کشور را تاریک و مبهم نشان داده و تحریم‌ها را بزرگ نمایی می‌کنند.
وی افزود:همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: ملت بزرگ ایران هیچ نگرانی از آینده نداشته و این گردنه و پیچ تاریخی را با صبر و مقاوم و ایستادگی پشت سر خواهد گذاشت.
حجت الاسلام منتظری گفت:ملت بزرگ ایران و مسئولین نظام اسلامی با شناختی که از آمریکا و جنایات و بدعهدی هایش دارند هرگز در مقابل خواسته‌های ذلت بار آن‌ها تسلیم نخواهند شد.

وی بیان داشت:ملت ایران همانگونه که در آن هشت سال بعد از صبر و مقاومت و ایستادگی پیروز شد در جنگ اقتصادی هم با صبر استقامت پیروز و دشمن مجبور به عقب نشینی خواهد شد.
وی افزود:در وران دفاع مقدس وهم اکنون که در حال جنگ اقتصادی هستیم ستون پنجم دشمن در داخل کشور خواسته یا ناخواسته از دشمن حمایت کرده و می‌کنند.
خطیب جمعه انار اظهارداشت:آن‌هایی که بازار اقتصادی را متزلزل وجنگ روانی ایجادکرده و دست به گران فروشی و احتکار می‌زنند در راستای منافع دشمن قدم برمی‌دارند.

تعداد بازدید : 213

ارسال نظر

ارسال