سردبیر برناما: تصویر رسانه‌های بین‌المللی از ایران صحیح نیست

  • چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 18:21

اخبار => سایر رسانه ها

سردبیر برناما: تصویر رسانه‌های بین‌المللی از ایران صحیح نیست

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

'زکریا عبد وهاب' با اشاره به اینکه مردم مالزی اغلب از طریق رسانه‌های معروف جهان، مانند سی ان ان، با اخبار ایران آشنا می‌شود، اذعان کرد که این رسانه‌ها گاه بر خبرهای منفی تمرکز می‌کنند.
وی گفت برناما از طریق همکاری با ایرنا می‌تواند این تصویر را اصلاح کند.
سردبیرکل برناما در این دیدار، برگزاری نشست هیات اجرایی سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) در تهران را بسیار منظم ارزیابی کرد و گفت: نشست اوآنا در تهران از نظر طرح مسائل مهم نیز بسیار پربار بود و امیدواریم زمینه برای اجرای موضوع‌های مطرح شده در آن فراهم شود.
'سید ضیاء هاشمی' مدیرعامل ایرنا هم با بیان اینکه تحریم رسانه‌ای ظالمانه‌تر از تحریم اقتصادی است، تاکید کرد همان اندازه که دفاع از حق در عرصه سیاسی و اقتصادی لازم است، در عرصه رسانه نیز ضروری است که مدافع حق باشیم.
هاشمی با اشاره به اینکه 'ظلم رسانه‌ای' در حق کشورهای مسلمان دارای سابقه است، گفت ما در زمان بحران مالی در شرق آسیا نیز به یاد داریم که چه فضاسازی‌های کاذبی علیه مالزی ایجاد شد.
سید ضیا هاشمی و زکریا عبد وهاب همچنین با اشاره به تحول سریع رسانه و اطلاع‌رسانی، بر ضرورت همکاری برای تبادل سریع‌تر خبر و محتوای چند رسانه‌ای میان ایرنا و برناما تاکید کردند.
نشست هیات اجرایی اوآنا روز دوشنبه به میزبانی ایرنا در تهران برگزار شد.
9163*شبس*1613

تعداد بازدید : 218

ارسال نظر

ارسال