شرایط حضور بازرگانان ایرانی در نینوای عراق فراهم شود

  • سه شنبه 10 مهر 1397 ساعت 2:16

اخبار => سایر رسانه ها

بغداد - ایرنا - 'مرتضی عبادی' سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل و 'عامر حمدون جاسم' نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع استان نینوا بر ضرورت فراهم شدن شرایط حضور بازرگانان ایرانی در این استان تاکید کردند.
شرایط حضور بازرگانان ایرانی در نینوای عراق فراهم شود

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا، نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع استان نینوای عراق و جمعی از تجار و بازرگانان این استان روز دوشنبه در محل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل با عبادی دیدار و گفتگو کردند.
دراین دیدار دو طرف راههای همکاری های دوجانبه، تقویت روابط تجاری و اقتصادی و تبادل دانش فنی و مهندسی و کشاورزی بررسی کردند.
ایجاد بستر لازم برای حضور تجار و بازرگانان و تولیدکنندگان ایران در استان نینوا، بازدید فعالان اقتصادی موصل از نمایشگاه توانمندیهای تولیدی و صنعتی ایران و دیدارهای دوجانبه بین اتاق های بازرگانی موصل و استانهای مرزی از دیگر محورهای گفتگو میان سرکنسول ایران در اربیل و فعالان اقتصادی استان نینوا بود.
مرتضی عبادی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل چند روز پیش نیز به موصل مرکز استان نینوا در غرب عراق سفر کرد و طی آن با مقامات این استان از جمله 'نوفل حمادی' استاندار دیدار و در خصوص تقویت روابط دو جانبه با آنها سخن گفت.
خاورم*4*380**


تعداد بازدید : 344

ارسال نظر

ارسال