طرح تشکیل ستاد مقابله با جنگ اقتصادی در مجلس تهیه شد

  • پنجشنبه 5 مهر 1397 ساعت 19:20

اخبار => سایر رسانه ها

اصفهان - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تشکیل مقابله با جنگ اقتصادی دشمن در مجلس تهیه و برای تکمیل به فراکسیون های مختلف ارسال شده است تا پس از رای گیری در صحن علنی به قانون تبدیل شود.
طرح تشکیل ستاد مقابله با جنگ اقتصادی در مجلس تهیه شد

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا ،حسینعلی حاجی دلیگانی روز پنجشنبه در جمع مردم ،مسئولان و بسیجیان در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی افزود: برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن باید همچون دوران دفاع مقدس، ستادی تشکیل شود تا بتوانیم اهداف دشمن را خنثی و بر مشکلات غلبه کنیم.
وی اضافه کرد: دشمن برای مقابله با نظام وارد جنگ اقتصادی شده است و باید با کمک مجلس، دولت و مردم همانند هشت سال دفاع مقدس دشمن را شکست دهیم.
نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط کنونی، اولویت اصلی نظام، حل مسائل اقتصادی کشور و مشکلات مردم است و مجلس نیز با توجه به وظیفه ذاتی این موضوع را رصد می کند.
وی با اشاره به نابسامانی بازار ارز، گرانی، کاهش قدرت خرید مردم و مشکلات واحدهای تولیدی کشور گفت: رشد بی رویه نقدینگی به خصوص در سال های اخیر، نقش مخرب سیستم بانکی، اشتباهات و سوء مدیریت برخی مسئولان از جمله عوامل ایجاد این مشکلات است.
حاجی دلیگانی با بیان اینکه با وجود منابع زیاد، می توانیم مقابل فشارهای دشمن بایستیم، تصریح کرد: باید با یک برنامه جامع اقتصادی، اصلاح نظام بانکی، کنترل نقدینگی، هوشمند سازی واردات و صادرات، حمایت از تولید و کارگاه های تولیدی و ارائه بسته های حمایتی به قشرهای آسیب پذیر، مشکلات فرا روی اقتصاد کشور را برطرف کنیم.
وی در ادامه از هفته دفاع مقدس به عنوان ذخیره ای بزرگ و ماندگار برای کشور نام برد و افزود: در دوران دفاع مقدس با ایثارگری شهدا و رزمندگان برخلاف جنگ های گذشته تمامیت ارضی کشور حفظ شد و این یک پیروزی بزرگ نظامی برای کشورمان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران گلپایگان نیز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور دلاور مردی ها و ایثارگری مردم همیشه در صحنه در هشت سال دفاع مقدس است.
سرهنگ محمود فروزاد با قدردانی از حضور قشرهای مردم در برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان گلپایگان گفت: این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، انقلابی و جهادی در جامعه در این شهرستان اجرا شد.
به گزارش ایرنا امسال بیش از 150 برنامه متنوع به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرستان گلپایگان برگزار شد.
هفته گرامیداشت دفاع مقدس از 31 شهریور همزمان با سالروز تجاوز رژیم بعثی عراق در سال 59 به کشور آغاز می شود.
شهرستان گلپایگان با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
7138 / 2093


تعداد بازدید : 216

ارسال نظر

ارسال