ظریف:سفر به عراق همواره خوشایند است

  • چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 3:30

اخبار => سایر رسانه ها

تهران- ایرنا- محمدجواد ظریف وزیرامور خارجه ایران در پیامی توئیتری سفر به عراق و دیدارهایش با مقامات و رهبران گروه های سیاسی و مذهبی در عراق را فرصتی ارزشمند در درک متقابل و گسترش روابط دو کشور دانست.
ظریف:سفر به عراق همواره خوشایند است

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش بامداد سه شنبه ایرنا، رایزنی ها و دیدارهای دوجانبه با عادل عبدالمهدی نخست وزیر ، محمد علی الحکیم وزیر امور خارجه، عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی و سایر رهبران سرشناس عراقی همچون ایاد علاوی، و شخصیت هایی از ائتلاف‌های نصر و صدر از جمله مواردی است که وزیر خارجه کشورمان در توئیت خود به آنها اشاره کرده است.
وی همچنین به سخنرانی‌ در کنفرانس تجارت مشترک ایران و عراق اشاره و آن را مقدمه ای در گسترش روابط تجاری و افزایش سرمایه گذاری های فی مابین قلمداد کرده است.
وزیر امور خارجه بعد از ظهر دیروز یکشنبه در راس یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی برای یک سفر چهار روزه وارد بغداد شد و قرار است از اربیل، سلیمانیه، کربلا و نجف نیز دیدار کند و علاوه بر دیدار با مقامات در چند همایش اقتصادی مشترک میان دو کشور نیز شرکت کند.
ظریف در اولین روز سفرش علاوه بر دیدار با همتای عراقی و نخست وزیر عراق با رییس و اعضای فراکسیون اصلاح از فراکسیون های بزرگ پارلمان عراق دیدار کرده است.
شبس**9460 **1917


تعداد بازدید : 219

ارسال نظر

ارسال