فرهنگ مقاومت فاتح قله های موفقیت برای کشور است

  • دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 17:20

اخبار => سایر رسانه ها

فرهنگ مقاومت فاتح قله های موفقیت برای کشور است

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

سردارسرتیپ علیرضا افشار روز دوشنبه در اجلاسیه پیشکسوتان دفاع مقدس استان البرز در مصلای امام خمینی(ره) کرج افزود: براین اساس توجه به داشته ها و تحقق اقتصاد مقاومتی موجب گذار از بحران های کنونی است.
وی ادامه داد: شرایط حساس کنونی ایجاب می کند که مردم و مسئولان همچون دوران دفاع مقدس پای کار بیایند و با هوشمندی و عزم ملی به مشکلات اقتصادی پایان دهند.
افشار، برخورد قانونی و قاطع با اختلاس گران و عوامل مشکلات اقتصادی در جامعه را ضروری دانست و گفت: یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی ، هدایت سرمایه ها به سوی تولید و اشتغال است.
وی یادآور شد: مردم انقلابی ایران در دوران 8 سال دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت ، فشارهای نظامی و اقتصادی دشمنان را دفع کنند.
رئیس هیات عالی اندیشه ورزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز نیز در عرصه اقتصادی باید فرهنگ مقاومت و ایستادگی را چراغ راهنما و مسیر برای رسیدن به قله های افتخار قرار دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هجمه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: امروز شرایط بسیار پیچیده تر از دوران دفاع مقدس بوده زیرا با دشمنی مواجه هستیم که درپوشش جنگ نرم فرهنگی به دنبال پیاده کردن اهداف خود است و در این جنگ پیدا کردن دشمن به راحتی امکانپذیر نیست.
رئیس هیات عالی اندیشه ورزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت مقاومت و ایستادگی مردم دارای قدرت نظامی اول منطقه هستیم و این امر موجب شده تا دشمن جرات حمله به کشور را نداشته باشد.
اجلاسیه پیشکسوتان دفاع مقدس استان البرز با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان استانی و کشوری برگزار شد و یاد و خاطره فداکاری های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس گرامی داشته شد.
مردم استان البرز در دوران دفاع مقدس با تشکیل لشکر 10 سیدالشهدا(ع) به جبهه های جنگ حق علیه باطل شتافتند و حماسه های بزرگک خلق کردند.
7414/ 6155

تعداد بازدید : 268

ارسال نظر

ارسال