قالیباف: مسئولان باید دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند

  • چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 3:30

اخبار => سایر رسانه ها

شهرری- ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران در دوران 40 ساله انقلاب در شرایط سخت حامی و پشتیبان ولی فقیه و نظام بودند و هم اکنون وظیفه مسئولان است که به مشکلات مردم رسیدگی کنند.
قالیباف: مسئولان باید دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا، محمد باقر قالیباف شامگاه دوشنبه در مراسم دومین سالگرد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در دولت آباد شهرری اظهار داشت: در هر زمان به حضور مردم در صحنه نیاز بود، آنها وارد میدان شدند و با تمام وجود از کیان نظام دفاع کردند.
وی تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس که دشمنان انقلاب و ملت، چشم طمع به کشور ایران داشتند مردم ایران در برابر آنها ایستادند و امروز هم شرایط اقتصادی غیر قابل تحمل را با صبر و استقامت سپری می کنند.
شهردار سابق تهران گفت: امروز مردم از مسئولان توقع دارند که به این شرایط سخت اقتصادی پایان دهند و مشکلات آنها را حل کنند.
وی افزود: ما این باور را داریم که مردم در برآوردن خواسته مسئولان هیچ کوتاهی نکردند و همواره مشکلات را تحمل کردند و هر زمانی که دشمنان چشم طمع به این سرزمین و سعی در شکستن صف منسجم مردم را داشتند با مقاومت مردم مواجه و شکست خوردند.
وی در ادامه با بیان اینکه در زمینه مدیریتی مشکل داریم، گفت: ما مسئولان حق نداریم که دغدغه ای غیر از دغدغه مردم داشته باشیم و لازم است به ناکارآمدی ها و ضعف مدیریتی بیشتر توجه شود.
قالیباف ضعف در اجرای دقیق قانون را عامل سوء مدیریت بیان کرد و افزود: باید این مشکلات را حل و فصل کنیم و در این شرایط سخت با اطمینان به پیش رویم.
وی ادامه داد: با وجود شرایط تحریم و سختی ها اگر این دغدغه مندی و مدیریت صحیح در همه سطوح را داشته باشیم، به خیلی از این نابسامانی ها سامان می دهیم و مردم را از این فشار و سختی در حوزه اقتصاد نجات می دهیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم را باید در تصمیم گیری ها دخالت داد، افزود: هر زمانی که مردم را در کارها دخالت داده ایم پیروز شده ایم که دفاع مقدس نمونه بارز است و مادامی که اقتصاد دولتی بر تمامی کارها چنبره زده، موفق نمی شویم.
وی ادامه داد: شهدای اتش نشانی هم شهدایی هستند که با اخلاص و چشم باز فداکاری کرده و جانشان را برای امنیت شهروندان این شهر دادند و این از مصادیق جهاد فی سبیل الله است.
1970/6003


تعداد بازدید : 209

ارسال نظر

ارسال