مردم تربت جام هفت میلیارد ریال به سیلزدگان کمک کردند

  • دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 22:30

اخبار => سایر رسانه ها

مشهد - ایرنا - امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: مردم این شهرستان هفت میلیارد ریال اقلام مورد نیاز برای سیلزدگان استان های گلستان، لرستان و خوزستان ارسال کرده اند.
مردم تربت جام هفت میلیارد ریال به سیلزدگان کمک کردند

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی روز دوشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در حضور استاندار خراسان رضوی افزود: از این مقدار چهار میلیارد ریال کالا با چهار کامیون به استان گلستان و سه میلیارد ریال کالا با سه کامیون به شهرستان های معمولان و اهواز ارسال شده است.
وی اظهار داشت: مردم اهل سنت شهرستان تربت جام در کمک رسانی به هموطنان خود هیچ تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نیستند و همواره شیعیان را به عنوان دوست و برادر خود می دانند.
وی گفت: سال گذشته و در پی رخداد زلزله در استان کرمانشاه نیز مردم شهرستان تربت جام چهار کامیون اقلام ضروری را به مردم سرپل ذهاب ارسال کردند.
امام جمعه اهل سنت تربت جام با مطلوب ارزیابی کردن طرح مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی استاندار خراسان رضوی افزود: بستر مناسبی در این شهرستان برای فعالیت های اقتصادی وجود دارد که معین های اقتصادی در این طرح باید این ظرفیت ها را شکوفا کنند.
مولوی جامی الاحمدی اظهار داشت: کارخانه قند تربت جام چند ماه است که به دلیل مشکلات مالی به ورشکستگی رسیده و ضروری است این کارخانه که بخشی از اشتغال شهرستان تربت جام را تامین می کند با کمک معین های اقتصادی دوباره فعال شود.
وی کارخانه های تولید شیشه و سیمان را از دیگر ظرفیت های اقتصادی تربت جام برشمرد.
شهرستان تربت جام در شمال شرقی ایران با فاصله 165 کیلومتری از مشهد از مناطق سنی نشین خراسان رضوی است و معادن مختلف و آثار تاریخی از ظرفیت های اقتصادی این منطقه به شمار می رود.
7489 / 6053


تعداد بازدید : 238

ارسال نظر

ارسال