نکته دردناک تامین مواد اولیه کارخانه ها از زبان یک مسئول

  • دوشنبه 26 شهریور 1397 ساعت 17:15

اخبار => سایر رسانه ها

نکته دردناک تامین مواد اولیه کارخانه ها از زبان یک مسئول

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد امامی امین روز دوشنبه در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی غیردولتی خیرآباد ورامین در جمع خبرنگاران گفت: تولید کنندگان مواد اولیه باید بدانند که سرمایه اصلی آنها کارخانه ها هستند که اگر این واحدها نتوانند مواد اولیه شان را بخرند مجبورند کالای خود را انبار یا صادر کنند که البته در بحث صادرات با مشکلات مواجه می شوند.
وی افزود: دولت تلاش می کند موانع و مشکلات حوزه اداری که ممکن است مسیر تولید را با چالش مواجه کند را برطرف سازد که آخرین مورد بخشنامه گمرکات و مابه التفاوت نرخ ارز بود که با تعامل دولت و مساعدت صورت گرفته بخش مهمی از کالاها مشمول معافیت شد.
معاون استاندار تهران تاکید کرد: امروز همه باید این واقعیت را بپذیرند که کشور در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد و تا این واقعیت مورد پذیرش قرار نگیرد کاری از پیش برده نمی شود.
وی اظهارداشت: اگر واقعیت جنگ اقتصادی را بپذیریم آنگاه می توانیم مختصات خود را برای مقابله با این تهدید تنظیم کنیم و همچون 40 سال گذشته سربلند از تمامی تهدید ها و تحریم ها بیرون بیاییم.
امامی امین در سفر یک روزه خود به شهرستان ورامین از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خیرآباد بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات این واحدها آشنا شد تا در جلسه ای که عصر امروز با حضور استاندار تهران در محل فرمانداری ورامین تشکیل می شود این مشکلات مورد بررسی قرارگیرد.
شهرستان ورامین در جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348/ 1008

تعداد بازدید : 299

ارسال نظر

ارسال