وزیر خارجه کره جنوبی به دیدار ظریف آمد

  • جمعه 6 مهر 1397 ساعت 3:18

اخبار => سایر رسانه ها

نیویورک- ایرنا- وزیر خارجه کره جنوبی با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد دیدار و درباره همکاری های اقتصادی تبادل نظر کرد.
وزیر خارجه کره جنوبی به دیدار ظریف آمد

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش خبرنگار ایرنا، «کانگ کیونگ ها» عصر پنج شنبه با محمد جواد ظریف در حاشیه هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره روابط دوجانبه ، ادامه همکاری های اقتصادی، بررسی روند صلح در شبه جزیره کره تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه به همراه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برای شرکت در هفتاد و سومین نشست عالی رتبه مجمع عمومی سازمان ملل متحد وارد نیویورک شد.
وی علاوه بر همراهی رئیس جمهوری در دو سخنرانی گرامیداشت نلسون ماندلا و مجمع عمومی، دیدارهایی با وزیران خارجه گروه 1+4 داشت.
ظریف همچنین در نشست ایران و گروه 1+4 حضور یافت و پس از آن به اتفاق فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا بیانیه حمایت از برجام و ایجاد ساز و کار ویژه برای تامین منافع اقتصادی ایران را قرائت کرد.
همچنین ظریف روز گذشته با همتایان عمانی و هندی خود دیدار کرد و پس از آن در نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه مربوط به فرایند آستانه درباره سوریه حضور یافت.
وی صبح امروز با وزیران خارجه رومانی، پاراگوئه، اسلوونی، نروژ، ونزوئلا و قطر هم دیدار کرد و ریاست مجمع گفت و گوهای همکاری آسیا را با حضور وزیران خارجه و چندین معاون وزیر بر عهده گرفت.
وزیر امور خارجه همچنین با همتایان پرتغالی و آلمانی و سوئدی خود دیدار و گفت و گو کرد.
اروپام*1429


تعداد بازدید : 253

ارسال نظر

ارسال