پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت تأسیس این بانک

  • شنبه 13 مهر 1398 ساعت 15:44

اخبار => سایر رسانه ها

دکتر حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت سالروز تأسیس این بانک پیامی صادر کرد.
پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت تأسیس این بانک

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است:
سالروز تأسیس بانک صنعت و معدن را به مدیران بخش تولید کشور، همکاران، ذی‌نفعان و مشتریانی که بدون آنان این سازمان فلسفه وجودی خود را از دست می‌دهد، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
امروز با پشتیبانی و حمایت دولت محترم و همت بلند تمامی مسؤلان بخش صنعت و معدن کشور و عزم راسخ همکاران تلاشگرمان همگام با سیاستهای کلان دولت محترم ، شاهد اجرای طرح‌های کوچک، متوسط و بزرگی با تأمین مالی این بانک در جهت رونق تولید و اشتغالزایی در جای جای میهن عزیزمان هستیم.
محور اصلی فعالیت بانک صنعت و معدن به‌عنوان بانکی توسعه‌ای و تخصصی، تأمین و تجهیز منابع لازم برای ایجاد، تکمیل، توسعه و تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کشور بوده که وظیفه ای بسیار سنگین و حائز اهمیت با رویکرد اقتصادی و اجتماعی در جهت ایجاد ارزش افزوده و توزیع عادلانه ثروت و محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور می باشد.
اکنون به دلیل تحریم های ظالمانه اقتصادی، چشم امید فعالان و کارآفرینان بخش صنعت و معدن کشور به این بانک است تا همچون گذشته با حمایت های بی دریغ خود در کنار صنعتگران حضوری مؤثر داشته باشد و در چنین شرایطی هیچ واحد تولیدی فعالی به دلیل مشکلات مالی در میانه راه متوقف نشود.
این بانک به‌عنوان تنها بانک تخصصی بخش صنعت و معدن کشور در طول سال‌های فعالیت خود به موفقیتهای چشمگیری در عرصه‌های گوناگون نائل‌آمده است و افتخار خدمت به آحاد جامعه خصوصاً تولیدکنندگان خلاق و ساعی را در کارنامه خود دارد به طوریکه در سال ۹۷ تعداد ۱۱۲ طرح با تسهیلاتی بالغ بر۱۷۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۲۳۷ نفر را به بهره برداری رسانده است همچنین همکاری با سایر نهادها و سازمان‌ها در چارچوب انعقاد تفاهم‌نامه‌های متعدد به‌منظور جذب و تخصیص منابع مالی برای توسعه فعالیت‌های تولیدی و افزایش سهم بخش صنعت در اقتصاد کشور متناسب با اهداف اصلی تأسیس بانک به‌صورت مستمر در دستور کار است. در بعد ارائه خدمات نوین بانکی سازگار با نیازهای روز جامعه همچون بانکداری الکترونیکی و استقرار بانکداری شرکتی نیز فعالیت‌های مؤثری صورت گرفته، ضمن آنکه برنامه‌های آموزشی ضمن خدمت در جهت ارتقای توانمندی‌های کارکنان و آشنایی با ابزارها و شیوه‌های نوین بانکداری به‌منظور ارتقا سطح خدمت‌رسانی به مشتریان با جدیت دنبال می شود.
تقویت حس همکاری و تعامل در درون و بیرون سازمان، شفاف سازی، اصلاح ساختار سازمان در جهت تسهیل و تسریع در فرآیند ارائه خدمت به مشتریان و ارتقای بهره وری در این بانک، تلاش در جهت توسعه تعاملات بین المللی و توسعه بستر مشاوره سرمایه گذاری با استفاده از تجارب موفق دیگر بانک های توسعه ای در سراسر دنیا مجموعه اقداماتی است که این بانک برای ارائه خدمات به روز و متناسب با نیاز مشتریان خود به انجام رسانده  است.
وجود نیروی انسانی تحصیلکرده، متعهد و متخصص از نقاط قوت این بانک می باشد که بهره مندی از گنجینه ارزشمند یاد شده زمینه موفقیت این سازمان در مسیر پیشبرد اهداف و راهبردهای اقتصادی کشور را رقم می زند.
اینجانب هفتم مهرماه، سالروز تاسیس صنعت و معدن را به تمامی دولتمردان و مسؤلان ارجمند، مشتریان گرامی و تمامی همکاران ساعی و تلاشگر تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، در سالی که مزین به نام " رونق تولید" است موفقیت در استمرار خدمت رسانی برای تحقق رشد و توسعه اقتصادی و حمایت از ملت شریف ایران عزیز را مسئلت دارم.


تعداد بازدید : 273

ارسال نظر

ارسال