چرا باید درآمد مردم به ریال، اما تمامی هزینه ها به دلار باشد؟

  • چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 19:22

اخبار => سایر رسانه ها

چرا باید درآمد مردم به ریال، اما تمامی هزینه ها به دلار باشد؟

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش خبرنگار مهر در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی سیدناصر موسوی لارگانی در نطق میان دستور گفت: متأسف هستم که بگویم شدت ضدیت با انقلاب و نظام در برخی سخنانی که در این روزها از تریبون مجلس شنیده می شود از اراجیف رادیوهای بیگانه و منافقین نیز بیشتر است.

نماینده مردم فلاورجان تأکید کرد: این واقعا درد است که در این روزها مردم در تأمین ساده ترین نیازهایشان که تأمین معیشت خانواده است، درمانده اند و ما در مجلس فریاد سیاسی می زنیم. نمی دانم ما را چه شده است که در ضدیت با نظام و انقلاب که بهای سنگینی برای تشکیل و حفظ آن داده ایم، همچنان از آل سعود و اسرائیل نیز پیشی می گیریم.

وی خاطرنشان کرد: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آقای رئیس، هیئت رئیسه مجلس شما به کلام الله مجید قسم خورده اید که از ارزش های انقلاب دفاع کنید. چرا سکوت می کنید؟

موسوی لارگانی افزود: شاید بگویید نماینده در بیان اظهارات خود آزاد است اما آیا نماینده آزاد است به مقدسات نظام توهین کند؟ شورای نگهبان ضامن بقای اسلام و قانون اساسی است و از تصویب قوانین که برخلاف این دو اصل است، جلوگیری می کند.

نماینده مردم فلاورجان اظهار داشت: شورای نگهبان همان نهادی است که سه سال پیش تمامی نمایندگان عزیز مجلس دهم از فیلتر آن عبور کردند، حال چه شده که در میانه خدمتگزاری زمزمه مخالفت با این رکن مهم انقلاب از این مجلس شنیده می شود؟

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: جای تأسف است که برخی از ما، انقلاب و نظام را فدای امیال خود و گروه و حزبمان می کنیم. برخی از سیاسیون را چه شده؟ اکنون که قوه قضائیه قصد برخورد با دانه درشتان سیاسی و اقتصادی را دارد و انقلابی وارد میدان شده است با تمامی ابزارهای خود علیه قوه قضائیه سخن می رانید.

وی افزود: مقام معظم رهبری ضمن تأکید بر اینکه قوه قضائیه باید انقلابی باشد چندین سال تأکید داشتند همه باید وجود یک قوه قضائیه مستقل و شجاع را قدر بدانیم. برخی نمایندگان که با رأی مردم انقلابی به مجلس آمده اند در عمل مخالف با اهداف انقلاب سخن می گویند.

نماینده مردم فلاورجان یادآور شد: سفره های مردم که قرار بود کوچک نشود عملا کوچک شده و فشار فقر و بیکاری، کمر مردم را خم کرده است.

موسوی لارگانی خطاب به نمایندگان مجلس تصریح کرد: آیا وقت آن نرسیده است که مجلس هویت  و غیرت خود را نشان دهد؟ آیا با مصلحت اندیشی باید شاهد تجاوز به حقوق مردم باشیم؟ تا کی مردم باید شاهد کاهش شدید ارزش پول ملی در دولت های مختلف باشند؟ چرا روحانی منتقد نیز دقیقاً راه غلطی که احمدی نژاد در اقتصاد طی کرد را طی می کند؟

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در مورد وضعیت اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: چرا باید درآمد مردم به ریال باشد اما تمامی هزینه های آنها به دلار باشد؟ چه کسی پاسخگوی این همه اختلاس در کشور است؟

وی افزود: آقایان وزرا آن روز که به شما رأی اعتماد دادیم تجربه و تخصص شما را فریاد می زدند. اکنون شما را چه شده که به جای توجه به مردم، منش و روش سوداگران سیاسی را در پیش گرفته اید؟ بدون تردید یکی از مهمترین دلایل این اتفاقات ضعف نظارتی مجلس است.

کد خبر 4394866

تعداد بازدید : 169

ارسال نظر

ارسال