کشف قیمت ۴۲۰۰ ریالی هر سهم «زشریف»

  • سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 19:50

اخبار => سایر رسانه ها

اولین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران در سال ۱۳۹۸ با عرضه ۱۰ درصد از سهام شرکت کشت و صنعت شریف آباد و کشف قیمت ۴۲۰۰ ریالی هر سهم این شرکت رقم خورد.
کشف قیمت ۴۲۰۰ ریالی هر سهم «زشریف»

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ‌ایبِنا، در جریان معاملات روز جاری فرابورس ۵۲ میلیون سهم از کل سهام شرکت کشت و صنعت شریف آباد عرضه شد و ۳۷۹ هزار و ۹۶ نفر در این عرضه مشارکت کردند. بر اساس این گزارش، دامنه ثبت سفارش در عرضه اولیه این شرکت که به روش بوک‌بیلدینگ انجام شد از مبلغ ۴۱۰۰ تا ۴۲۰۰ ریال در نظر گرفته شد که هر سهم «زشریف» در سقف این بازه یعنی ۴۲۰۰ ریال قیمت خورد.

همان‌گونه که اشاره شد ۳۷۹ هزار نفر در عرضه ۱۰ درصد از سهام شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد مشارکت کردند که در این میان ‏به هر یک از ۳۷۶ هزار و ۲۲۲ کد معاملاتی، ۱۳۹ سهم تخصیص یافت.

محور فعالیت شرکت کشت و صنعت شریف آباد که آبان ماه سال ۹۷ در بازار دوم فرابورس پذیرش شده است، عملیات کشاورزی، باغداری، مرغداری، تولید شیر و ...، پرورش دام، تاسیس صنایع وابسته به کشاورزی و... است؛ از همین رو نماد این شرکت در گروه زراعت و خدمات وابسته در بازار فرابورس درج شده است.

گفتنی است، که در گروه زراعت و خدمات وابسته در مجموع بازارهای اول، دوم و پایه فرابورس ۱۱ شرکت در نمادهای «زقیام»، «زفکا»، «زدشت»، «زماهان»، «آبین»، «زبینا»، «زگلدشت»، «تلیسه»، «زکشت»، «زشگزا» و «آینده» وجود دارد که با عرضه ۱۰ درصد از سهام «زشریف» این نماد نیز به جمع گروه شرکت‌های زراعی پیوست.


تعداد بازدید : 272

ارسال نظر

ارسال