کمیته امداد در شرایط اقتصادی حساس کشور در کنار مردم قراردارد

  • چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 1:20

اخبار => سایر رسانه ها

کمیته امداد در شرایط اقتصادی حساس کشور در کنار مردم قراردارد

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا، پرویز فتاح شامگاه روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: کمیته امداد تلاش دارد تا با مضاعف کردن تلاش خود بنا بر تاکید مقام معظم رهبری بگونه ای باشد که بتواند بخشی از مشکلات بر دوش مردم را کاهش دهد.
وی افزود: مردم استان لرستان مشارکت و همکاری خوبی در کمک به کمیته امداد داشته اند بطوریکه در پنج ماهه نخست امسال در مقایسه با پنج ماه سال قبل میزان کمک های مردمی 77 درصد افزایش داشته است.
فتاح افزود: کمک مردم در چنین شرایط اقتصادی نشان دهنده وفاداری و احساس مسئولیت آنهاست که نسبت به افراد نیازمند دارند.
وی با اشاره به برنامه هایی که دولت در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر دارد گفت: سبد کالای مددجویان افراد تحت پوشش بهزیستی تا پایان شهریور ماه اهدا می شود .
رئیس کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه کمک ها و رسیدگی ها بهتر خواهد شد گفت: شاید رسیدگی های ما همپای تورم نباشد و تورم جلوتر باشد ولی ما ، دولت و مجلس باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا بتوان تورم رو به جلو را جبران کرد.
وی با اشاره به 800 واحد سهمیه مسکن روستایی در لرستان گفت: منابع آن از منابع غیر دولتی است و تلاش می شود که تا پا یان سال ساخته شوند.
فتاح با اشاره به سفرهای خود به شهرستان های استان لرستان گفت: تنها دو شهرستان کوهدشت و پلدختر را بازدید نکرده است که در برنامه سفر اخیر خود به لرستان انجام خواهد داد.
1920/6060

تعداد بازدید : 738

ارسال نظر

ارسال