«توسعه فعالیت صیادی» راه شکوفایی سیستان و بلوچستان است

  • چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 17:50

اخبار => سایر رسانه ها

تهران- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی در سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سیستان و بلوچستان، تنها را شکوفایی اقتصادی این استان را «توسعه فعالیت های صیادی و دریایی» اعلام کرد.
«توسعه فعالیت صیادی» راه شکوفایی سیستان و بلوچستان است

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا، این جلسه عصر امروز (چهارشنبه) به این دلیل در محل وزارتخانه برگزار شد که محمد اسلامی جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سیستان و بلوچستان است.
اسلامی در این جلسه افزود: توجه به محرک های اقتصادی استان می تواند بسیاری از مشکلات اشتغالزایی را رفع کند. درواقع با افزایش درآمدهای مردم استان سیستان و بلوچستان، شاهد رونق معیشت مردم این منطقه خواهیم بود.
وی، حجم اقتصادی سالیانه این استان را هفت هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توسعه صنایع شیلات و تبدیلی و توسعه اسکله های چند منظوره، این حجم اقتصادی می توانند سالیانه به 70 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
اسلامی افزود: دولت از هرگونه فعالیت های صیادی در این استان حمایت می کند زیرا توسعه صیادی نجات دهنده بخش بزرگی از فعالیت های اقتصادی سیستان و بلوچستان است.
وی ادامه داد: تامین آب شرب مناسب مردم در این استان برای ما اهمیت زیادی دارد؛ باید برای تامین آب استان و تکمیل پروژه های نیمه تمام آن فکر اساسی ‌داشته باشیم.
در این جلسه با حضور استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استان، آخرین اقدامات دستگاه‌های اجرایی و هماهنگی امور با بخش‌های مختلف وزارتخانه بررسی شد؛ ضمن آنکه مسئولان استانی، به تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پیشرفت مصوبه های استانی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و موانع و مشکلات موجود پرداختند.
اقتصام ** 1108 ** 2023


تعداد بازدید : 696

ارسال نظر

ارسال