آمار خودکشی در آمریکا از ۱۹۹۹، ۲۵ درصد رشد دارد

  • جمعه 18 خرداد 1397 ساعت 17:18

اخبار => سایر رسانه ها

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا در گزارشی هشدار دهنده اعلام کرد، نرخ خودکشی در سراسر ایالات متحده بین ۱۹۹۹ و ۲۰۱۶ حدود ۲۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.
آمار خودکشی در آمریکا از ۱۹۹۹، ۲۵ درصد رشد دارد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در نیمی از تمام ایالات آمریکا این افزایش به ۳۰ درصد می‌رسد. هیچ ایالتی کاهش در نرخ خودکشی نشان نداده است. میزان افزایش خودکشی‌ها بیش از همه در داکوتای شمالی به میزان ۵۷ درصد بوده است.

آنه اسچوچات، معاون مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرد: خودکشی یکی از علل اصلی مرگ و میر آمریکایی‌هاست. این یک تراژدی برای خانواده‌ها و جوامع در سراسر این کشور است. اشخاص، جوامع،‌ کارمندان و نیروهای امدادی همه می‌توانند نقشی مهم در نجات جان انسان‌ها و معکوس کردن این افزایش نگران کننده میزان خودکشی‌ها نشان دهند.

تنها در سال ۲۰۱۶ حدود ۴۵ هزار آمریکایی ۱۰ سال به بالا بر اثر خودکشی جان باختند. خودکشی اکنون دهمین عامل شایع مرگ در آمریکاست. خودکشی هم‌چنین یکی از سه عامل اصلی در کنار اوردوز موادمخدر و آلزایمر است.

در حالی که اختلالات مغزی عامل اکثر موارد خودکشی شناخته می‌شود، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا تاکید کرد: خودکشی عوامل بسیاری دارد. در حقیقت دولت آمریکا گزارش داد ۵۴ درصد از مردمی که بر اثر خودکشی در ۲۰۱۶ جان دادند هیچگونه مسائل مرتبط به بیماری‌های ذهنی نداشته‌اند.


تعداد بازدید : 221

ارسال نظر

ارسال