استاندار اردبیل:فعالیت های اقتصادی و صنعتی در استان اردبیل با یکدلی انجام می شود

  • پنجشنبه 27 تیر 1398 ساعت 20:20

اخبار => سایر رسانه ها

استاندار اردبیل:فعالیت های اقتصادی و صنعتی در استان اردبیل با یکدلی انجام می شود

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت:فعالیت های اقتصادی و صنعتی در استان اردبیل با یکدلی و یکپارچگی انجام می شود و تکمیل پروژه ها تحریم های اقتصادی را بی اثر می کند.
وی با بیان اینکه دشمن در صدد نا امید کردن مردم از نظام است افزود: تحریم های ظالمانه دشمن و ایجاد نا امنی اقتصادی در جامعه نمی تواند به اراده آهنین صنعتگران و سرمایه گذاران در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان اردبیل تاثیر بسزایی داشته باشد.
استاندار اردبیل از برگزاری همایش مدیران بانک ها در اردبیل خبر داد و افزود: این همایش با محوریت بانک ملی و مشارکت بانک های خصوصی که با حضور نماینده سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور برگزار می شود برای استان اردبیل فرصت استثنایی خلق می کند.
وی از تشکیل جلسه هماهنگی قبل از سفر رییس جمهور به استان سخن گفت  و افزود: در دیدار با معاون رییس دفتر و مسئول سفرهای رییس جمهور  مقرر شد در ۹ مردادماه به مدت سه روز به جای تهران جلسات بررسی و احصای مشکلات در اردبیل برگزار شود.
بهنام جو ادامه داد: در این جلسات دو بخش عمران و تسهیلات بانکی بررسی و ارزیابی می شوند و نتیجه نهایی بصورت مصوبه و تصمیمات نهایی در اختیار ریاست محترم جمهوری قرار می گیرد.
استاندار اردبیل اشتغال در حوزه صنعت را پایدار و دائمی بر شمرد و گفت؛ در بخش کشاورزی و گردشگری بطور معمول اشتغال فصلی است اما صنعت در تمام فصول جریان دارد.
در این مراسم حسین پیرموذن رییس اتاق بازرگانی، رامین صادقی رییس سازمان صمت و ولی ملکی عضو کمیسیون صنایع مجلس نیز سخنرانی کردند و در پایان از ۸ سرمایه گذار و صنعتگر که بیشترین سرمایه گذاری را در ایجاد اشتغال و رونق تولیدات داخلی هزینه کرده بودند با اعطای تندیس و لوح سپاس تجلیل شدند.

تعداد بازدید : 242

ارسال نظر

ارسال