انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از نهضت عاشوراست/ لزوم برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی

  • شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 0:15

اخبار => سایر رسانه ها

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ امام جمعه موقت اردکان در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان به فرارسیدن ماه محرم اشاره کرد و گفت: ماه محرم ماه پیروزی حق بر باطل است و باید مبلغان، خطبا و روحانیون پیام نهضت عاشورا را برای نسل جوان تبیین کنند چرا که انقلاب اسلامی نشات گرفته از نهضت عاشورا است.

حجت الاسلام محیطی با بیان اینکه عاشورا درس‌های زیادی به ما می‌دهد افزود: قیام امام حسین در مقابل ظلم و جور زمان نشان داد که عزت و سربلندی در گرو ایستادگی، ایثار و از خودگذشتگی است و این راهی است که شهدای ما انتخاب کردند تا کشورمان امنیت و عزت داشته باشد.

خطیب نماز جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار هیات دولت با رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب با اشاره به حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب و پشتیبانی از نظام به برخی مشکلات مدیریتی اشاره کردند و افزودند "باید با مدیریت قوی و جهادی همه تلاش‌ها برای خدمت به مردم صورت گیرد" .

امام جمعه موقت اردکان گفت: بیشتر مشکلات امروز کشور، داخلی است و قوه قضاییه باید بطور قاطع با اخلالگران و مفسدان اقتصادی برخورد و نتیجه آن را به مردم اعلام کند.

گرامیداشت یاد آیت الله طالقانی و شهدای قیام هفده شهریور و تاکید در حمایت از دانش آموزان نیازمند در آستانه شروع سال تحصیلی از دیگر موضوعاتی بود که حجت الاسلام محیطی به آن‌ها اشاره کرد.

تعداد بازدید : 159

ارسال نظر

ارسال