بانک پاسارگاد ۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت اعطا کرد

  • جمعه 8 شهریور 1398 ساعت 9:10

اخبار => سایر رسانه ها

بانک پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی چرخه اقتصادی و تولیدی کشور و افزایش اشتغال‌زایی، از آذر سال ۹۶ تا مرداد سال جاری، بیش از ۴ هزار فقره تسهیلات ارزان‌قیمت به مشتریان اعطا کرده‌ است.
بانک پاسارگاد ۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت اعطا کرد

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به نقل از روابط‌عمومی بانک ‌پاسارگاد، ارایه تسهیلات ارزان‌قیمت در بانک‌پاسارگاد در قالب بسته‌ی حمایتی، مورد استقبال مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی، تولیدکنندگان، صاحبان کسب و کارهای کوچک و فعالان اقتصادی قرار گرفته‌است. به‌طوریکه این بانک از آذر سال ۱۳۹۶ تا مرداد سال جاری، بیش از  ۱۸ هزار میلیارد ریال در قالب ۴ هزار و ۷۵ پرونده پرداخت کرده‌است.

بر اساس این خبر، در طرح اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت، مشتریان بانک‌پاسارگاد اعم از حقیقی و حقوقی، فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل می‌توانند با توجه به میزان اعتبار بانکی خود در سریع‌ترین زمان ممکن و با نرخ سود دلخواه تسهیلات دریافت کنند.

در این طرح، میزان تعامل و مراوده مالی مشتری با بانک بر امتیاز کسب شده مؤثر بوده و در عمل میزان بهره‌مندی ازتسهیلات ارزان‌قیمت با عملکرد مشتری ارتباط مستقیم دارد. تنوع در نرخ تسهیلات (۹ تا ۱۸درصد)، عدم نیاز به مسدودی سپرده، نحوه بازپرداخت بر اساس نیاز مشتری و عدم محدودیت در مبلغ تسهیلات اعطایی از ویژگی‌های طرح تسهیلات ارزان‌قیمت هستند.

گفتنی است اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت، گشایش اعتباراسنادی داخلی و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی سه نوع از خدمات بانک‌پاسارگاد هستند که در کنار سایر خدمات و محصولات بانک، به‌منظور کمک به افزایش تولید و اشتغال‌آفرینی ارایه می‌شوند.

مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد به شعبه‌های بانک‌ در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنند.


تعداد بازدید : 228

ارسال نظر

ارسال