تذکر نمایندگان به وزیر اقتصاد

  • سه شنبه 5 تیر 1397 ساعت 17:15

اخبار => سایر رسانه ها

11 نماینده مجلس در مورد عدم ثبت نام متقاضیان وام ازدواج 15 میلیون تومانی به وزیر امور اقتصادی و دارایی تذکر دادند.
تذکر نمایندگان به وزیر اقتصاد

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران به همراه 10 نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص عدم امکان ثبت‌نام متقاضیان وام ازدواج 15 میلیون تومانی تذکر دادند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر هم درباره این موضوع که به چه دلیل دفترچه‌های حمل سوخت برخی از رانندگان ابطال شده و در عوض به بعضی نورچشمی‌ها مجوز داده شده، به وزیر نفت و همچنین در خصوص علت افزایش بی‌رویه قیمت میلگرد و آهن و افزایش بی‌رویه و افسارگسیخته قیمت نفت واحدهای نساجی که به اشتغال زایی کمک بسیاری می‌کنند، به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر داد.

همچنین جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز در خصوص نابسامانی شدید بازار ارز و مشکلات عدیده مردم در زمینه تامین ارز، ناتوانی مردم در تامین مایحتاج ضروری و اولیه و عدم  ارائه برنامه مشخص وزارتخانه برای حل مشکلات اقتصادی کشور به وزیر امور اقتصادی و دارایی تذکر داد.

بر اساس این گزارش، تذکر محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از افزایش قیمت بی رویه و غیرقانونی قیمت کالاها و خودرو و تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد و علی محمد مرادی نماینده قروه به وزیر آموزش و پرورش در مورد عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش از دیگر تذکرهای نمایندگان مجلس بود.

گفتنی است نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان مردم ارومیه و تهران هم در تذکری به رئیس جمهور در خصوص جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی هشدار دادند.


تعداد بازدید : 145

ارسال نظر

ارسال