دانشگاه علامه طباطبایی در مسیر توسعه حرکت می کند

  • پنجشنبه 2 خرداد 1398 ساعت 10:10

اخبار => سایر رسانه ها

تهران-ایرنا- رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در حال حاضر دانشگاه در مسیر توسعه حرکت می کند، از این رو در مقایسه با بسیاری از دانشگاه‌ها در زمینه پیشرفت اقتصادی در شرایطی مطلوب‌تر قرار دارد.
دانشگاه علامه طباطبایی در مسیر توسعه حرکت می کند

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش روز پنجشنبه دانشگاه علامه طباطبایی، حسین سلیمی در اولین نشست شورای تأمین مالی دانشگاه اظهار کرد: تمرکز بر دارایی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه حتی با فرمول‌های خیلی ساده، سبب می‌شود تا بهبود مطلوبی در خصوص استقلال مالی دانشگاه ایجاد شود.
وی با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به کارآفرینی و رونق افزود: شاید کارآفرینی در حوزه علوم انسانی در مقایسه با حوزه‌های فنی، غیرممکن به نظر برسد، اما این نگاه باید تغییر کند چراکه اقدامات زیربنایی در جهت ایجاد دانش و پژوهش‌های کاربردی در بسیاری از موضوعات در حوزه علوم انسانی اتفاق می‌افتد و باید از ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه کرد.
در ادامه جلسه، اعضای حاضر در جلسه مباحثی مانند تدوین اصول و دستورالعملی در خصوص تأمین و چرخه مالی دانشگاه، تغییر عنوان شورای تأمین مالی به شورای راهبری و سیاست‌گذاری تأمین مالی، ایجاد شیوه‌نامه مالی دانشگاه و تعریف وظایف مربوطه، مشاهده روند دانشگاه‌های موفق جهان در حوزه اقتصادی و بومی‌سازی سازوکارهای مربوطه در دانشگاه را مورد بررسی قرار دادند.
دانام**9491**9121


تعداد بازدید : 288

ارسال نظر

ارسال