رییس کنفرانس مشورتی: چالش های پیش روی چین بی سابقه است

  • جمعه 24 اسفند 1397 ساعت 9:45

اخبار => سایر رسانه ها

پکن- ایرنا- رییس کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین در آیین اختتامیه اجلاس سالانه این کنفرانس در پکن گفت که چالش های پیش روی کشور بی سابقه است.
رییس کنفرانس مشورتی: چالش های پیش روی چین بی سابقه است

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا وانگ یانگ روز جمعه در جمع بیش از 2 هزار نماینده این کنفرانس که به مدت 10 روز در پکن برگزار شد از همه خواست به راهبردها و رهنمودهای حزب حاکم برای مقابله با این چالش ها پایبند باشند و از حزب با جان و دل حمایت کنند.
رییس بزرگترین مرجع رایزنی چین خاطر نشان کرد باید اندیشه های شی جین پینگ رییس جمهوری خلق چین را محترم شمرد و به آنها پایبندی نشان داد و اتحاد ملی را حفظ کرد.
وی راه برون رفت از شرایط پیچیده امروز چین را اتحاد دانست و گفت: باید مسیر توسعه را با وحدت و با حمایت از حزب و با ارزیابی های دقیق و صحیح ادامه دهیم.
چهارمین فرد بلند پایه کادر رهبری چین گفت: کشور با چالش های بی سابقه ای روبرو است تقاضاهای اجتماعی به همراه مخاطرات افزایش یافته و سطح خطر به شکل نگران کننده و بی سابقه ای بالا است.
این هشدارها در حالی داده می شود که چین درگیر جنگ تجاری با آمریکا است از لحاظ اقتصادی نگرانی های بالایی دارد رشد اقتصادی در حال کاهش است و نرخ تورم بالا رفته است و دولت برای پیشبرد اصلاحات اقتصادی مسیری ناهموار دارد.
دولت چین اعلام کرده است که سال 2019 میلادی سالی بسیار سخت با چالش های پیش بینی شده و پیش بینی نشده برای کشور است و همه باید برای مبارزه ای سرسختانه آماده باشند.
چین امسال هفتادمین سالگرد حاکمیت حزب کمونیست را جشن می گیرد و همزمان شی جین پینگ دبیر کل حزب و رییس جمهوری چین از چالش های کشور با عنوان 'قوی سیاه' و 'کرگدن خاکستری' یاد کرده است.
آمارها نشان می دهد رشد اقتصادی 2019 چین نزدیک به 6 تا 6.5 درصد است که پایین ترین رقم 30 سال گذشته خواهد بود.
آساق**231**1904**


تعداد بازدید : 250

ارسال نظر

ارسال