فشارهای اقتصادی نباید موجب هرج و مرج شود

  • یکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت 11:0

اخبار => سایر رسانه ها

فشارهای اقتصادی نباید موجب هرج و مرج شود

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی که به منظور نظارت و بررسی روند امور به صورت مستمر بازدید های سرزده از ادارات و سازمان ها را در دستور کار خود قرار داده است، امروز در شهرستان آران و بیدگل حضور یافت.
استاندار اصفهان پس از بازدید سرزده از مغازه های سطح شهر  در جلسه کارگروه بهداشت و درمان آران و بیدگل، قیمت گوشت قرمز و مرغ در این شهرستان را نسبت به دیگر شهرستانهای استان گران‌تر برشمرد و وضعیت بهداشتی مغازه‌های پخت نان در این شهرستان را نیر نامناسب خواند.
وی با اشاره به تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران خاطر نشان کرد: فشارهای اقتصادی موجود دلیلی بر هرج و مرج و نبود اعمال حاکمیت و نظارت نیست.
وی تاکید کرد: مسئولان شهرستان نباید منتظر فعالیت و راه‌اندازی اداره تعزیرات باشند بلکه باید خود با هماهنگی مردم اقدامات لازم را انجام دهند.
 استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه همه دستگاه های دولتی و مردم باید در اجرای حاکمیت و قانون به ویژه در زمینه مایحتاج مردم تلاش جدی داشته باشند، اظهار کرد: مسئولان در هر منطقه ای از استان باید از قانون برای رفع مشکل مردم بهره بگیرند نه اینکه با قانون جلوی کار مردم را بگیرند.
رضایی در ادامه به انتقاد مسئولان شهرستان نسبت به برخی مشکلات اداری برای رفع مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: مسئولان پایین دستی در شهرستانها تا جایی که قانون اجازه می‌دهد با تفویض اختیار کار را انجام دهند در غیر این صورت استانداری را در جریان بن بست کار قرار دهند.
وی در ادامه گفت: برنامه ریزی های لازم بمنظور همکاری بخش خصوصی برای توزیع گوشت ارزان قیمت در استان صورت گرفته است و مسئولان شهرستان هم باید نهایت تلاش خود را برای ارزاق شب عید مردم و دسترسی آسان و ارزان آنان انجام دهند.
 

تعداد بازدید : 253

ارسال نظر

ارسال