مشاوره ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار ، ثبت کاج

  • سه شنبه 10 مهر 1397 ساعت 22:15

اخبار => سایر رسانه ها

اقتصاد > گزارش آگهی - چنانچه خواننده این مطلب هستید پس یا ایده ای در سر دارید که می خواهید برای کسب و کارتان پیاده سازی کنید و یا صاحب یک کسب و کار هستید.
مشاوره ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار ، ثبت کاج

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

 چنانچه تا کنون نسبت به ثبت شرکت اقدامی نکرده اید با ادامه این مطلب با ما همراه باشید. ممکن است تا به امروز به مشکلی بر نخورده باشید یا در اولویت اولتان برای راه اندازی کسب و کارتان نباشد. اما باید بدانید در صورت ادامه به شکل سنتی در آینده ای نزدیک به مشکل بر خواهید خورد.

موسسه ثبت شرکت کاج

اولین مرحله در شروع هر کسب و کاری ثبت شرکت به صورت قانونی در ایران می باشد، تا بتوانید به بهترین شکل از نظر قانونی فعالیت داشته باشید. ثبت شرکت معمولا به دو شکل مسئولیت محدود با حداقل 2 نفر و سهامی خاص با حداقل 5 نفر می باشد . هزینه ثبت شرکت در هر دو حالت یکسان بوده و بین 500 هزار تومان الی یک میلیون تومان می باشد که این قیمت ها به دلیل هزینه های اداره ثبت شرکت ها و درج آگهی در روزنامه های کثیر و الانتشار ممکن است متغییر باشد.

بعد از ثبت شرکت شما می بایست جهت فعالیت اقتصادی، امور مالیات و دارایی شرکت، صدور فاکتور و ... نسبت به اخذ کد اقتصادی اقدام فرمایید. در این مسیر نیز جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موسسه کاج تماس بگیرید تا به رایگان راهنمای شما باشند.

ثبت شرکت کاج ارائه دهنده خدمات ثبت انواع شرکت، ثبت تغییرات شرکت، اخذ کد اقتصادی و کارت بازرگانی، ثبت علامت تجاری ، پلمپ دفاتر، مشاوره مالیاتی و رتبه بندی نفت و گاز از دیگر خدمات ثبت کاج، همچنین مشاوره بازرگانی و اخذ کارت بازرگانی می باشد. ثبت کاج از جمله موسسات ثبتی می باشد که با 10 سال سابقه دارای بیشترین مشتریان رضایتمند و وفادار می باشد.

ثبت شرکت کاج از موسسه میزان با محدودیت هایی که در کسب تجربه در این زمینه وجود داشت تشکیل شد و تا به امروز توانسته است با لطف خداوند متعال پابرجا بماند. این درخت تنومد مدیون تجربه و سوابق کارشناس و همکارانی است که در مجموعه ما همکاری می نمایند. جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره  02166909585 تماس حاصل فرمایید.

2121


تعداد بازدید : 350

ارسال نظر

ارسال