مشکلات اقتصادی کشور با رونق تولید برطرف می شود

  • شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 18:40

اخبار => سایر رسانه ها

گچساران- ایرنا- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «رونق تولید» تاکید کرد که رونق تولید راهگشای حل مشکلات کنونی کشوردر حوزه اقتصاد است.
مشکلات اقتصادی کشور با رونق تولید برطرف می شود

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

غلامرضا تاجگردون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گچساران افزود: رهبر معظم انقلاب سال جدید را با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و اهمیت حوزه اقتصادی به نام سال رونق تولید نامگذاری کردند .
وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی کشور و رفع مشکلات پیش رو در گرو تحقق شعال امسال است ، گفت: با عنایت مقام معظم رهبری، تلاش دولت و حمایت مردم ، اقتصاد کشور در سال 98 رونق خواهد گرفت.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود و به کارگیری نیروهای کارآمد در تحقق منویات رهبر انقلاب مبنی بر سال رونق تولید نقش مهمی خواهد داشت.
تاجگردون بیان کرد: رونق تولید در حوزه اقتصاد ، زمینه را برای رسیدن به خودکفایی هموار می کند و افزایش رونق تولید به تلاش همه جانبه نیازدارد.
وی افزود: برای تحقق شعار رونق تولید باید خرید کالاهای ایرانی در بین احاد مردم به فرهنگ تبدیل شود چرا که خرید کالای ایرانی موجب رونق تولید و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور خواهد شد.
تاجگردون تاکید کرد که مردم باید با خرید کالاهای ایرانی، دولت را در تحقق رونق اقتصادی و تولید همراهی کنند.
وی تصریح کرد: حمایت از تولید مهمترین راهکار رفع مشکلات اقتصادی مردم است و متولیان امر با تدبیر و مدیریت صحیح می توانند این وضعیت را اصلاح کنند.
تاجگردون با بیان اینکه همکاری، همراهی مردم و مسئولان در رونق و توسعه اقتصادی کشور نقش مهمی دارد افزود: دولت و مسئولان در راستای تحقق منویات رهبری گام‌های بیشتری را برداشته تا مشکلات و معضلات کشور در حوزه اقتصادی کاهش یابد.
تاجگردون اظهار امیدواری کرد در سال جدید با همت دولت، سرمایه گذاران و بخش خصوصی شاهد رونق تولید و حل مشکلات اقتصادی کشور باشیم.
وی گفت: با توجه به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب، دولت باید موانع و مشکلات را تا جایی که امکان دارد از سر راه سرمایه گذاران بردارد تا بتوان به رونق تولید کمک کرد.
وی با اشاره به اینکه در کشور ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف وجود دارد گفت: باید با استفاده از این ظرفیت ها بهترین امکان سنجی را برای توسعه پایدار، اشتغال ماندگار و تحول در حوزه های مختلف را بوجود آورد.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب ، سال 1398 را به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری کردند.
/1662/2082


تعداد بازدید : 161

ارسال نظر

ارسال