نبایداز تهدید‌های ترامپ، آل سعود و رژیم صهیونیستی بترسیم

  • سه شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 13:19

اخبار => سایر رسانه ها

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

نبایداز تهدید‌های ترامپ، آل سعود و رژیم صهیونیستی بترسیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سردار مرتضی قربانی مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح  در رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر در نیشابور گفت: انقلاب اسلامی از سال ۴۲ با زحمات  ولی امر تنها با مبارزه و مجاهدت در راه اسلام و خدا به پیروزی رسید وشهدای زیادی در این مسیر تقدیم انقلاب شد.

وی  افزود:  این رزمایش تجدید پیمان با رهنمود‌های شهدا، امام راحل، امام حسین (ع) است، امام ما در تمام میدان‌ها مانند شیر در برابر قدرت‌ها ایستاده اند و اگر امام نبود نمی‌توانستیم با دشمنان مبارزه کنیم.

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: ما در جنگ با کودتا روبرو بودیم و بدخواهان نظام خوشبختانه نتوانستند در برابر مقاومت ایران پیروز شوند و شکست خورند.

سردارقربانی گفت:ما در جنگ تحمیلی از ۴۴ کشور تجهیزات خارجی که به عراق کمک کرده بودند کشف و از ۱۳ کشور اسیر گرفتیم.

وی تصریح کرد:امروز دریای سرخ، دریای مدیترانه و چندین تنگه استراتژیک دیگر در دست ما است و این را مدیون شهدا، جوانان حزب الله یمن، لبنان و مدافعان حرم هستیم.

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: ۲۰ سال پیش امام راحل جنگ اقتصادی و فرهنگی را هشدار داده بودند. اگر مدیریت جهادی در کشور حاکم شود از تحریم‌ها هراسی نخواهیم داشت.

سردار قربانی گفت: باید در جبهه اقتصادی مقاومت کنیم و گوش به فرمان رهبر عزیزمان باشیم. امسال سال سختی در پیش داریم و با همدلی و همراهی مشکلات را پشت سربگذاریم.

تعداد بازدید : 614

ارسال نظر

ارسال