هرگزیک ایرانی راتهدید نکن/تیم بی مجتمع‌های جنگ طلب راتقویت می کند

  • سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 4:50

اخبار => سایر رسانه ها

وزیر خارجه کشورمان در پیامی خطاب به ترامپ تاکید کرد: تروریسم اقتصادی و رجزخوانی‌ها برای نسل‌کشی، ایران را پایان نخواهد داد. هرگز یک ایرانی را تهدید نکن. احترام را آزمایش کن، جواب خواهد داد.
هرگزیک ایرانی راتهدید نکن/تیم بی مجتمع‌های جنگ طلب راتقویت می کند

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تهدید اخیر ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران، در پیامی در فضای مجازی تاکید کرد: دونالد ترامپ به تحریک تیم بی، امید دارد به چیزی دست یابد که اسکندر، چنگیز و دیگر متجاوزین در آن ناکام بوده‌اند.

وی در ادامه آورده است: ایرانیان هزاران سال سربلند ایستاده اند و متجاوزین همه رفته‌اند. تروریسم اقتصادی و رجزخوانی‌ها برای نسل‌کشی، ایران را پایان نخواهد داد. هرگز یک ایرانی را تهدید نکن. احترام را آزمایش کن، جواب خواهد داد.

ظریف در پیام دیگری تأکید کرد: دونالد ترامپ به درستی از «مجتمع نظامی-صنعتی» که ایالات متحده را به سوی جنگ‌های همیشگی می‌راند، اعلام انزجار می‌کند. ولی این که به "تیم بی" اجازه داد شود دیپلماسی را از بین ببرند و همدستی در جنایات جنگی - با دوشیدن قصابان مستبد از طریق فروش عظیم تسلیحات- هیچ نتیجه‌ای جز تقویت همین مجتمع ندارد. وقت آن نرسیده که لجن‌زار را تخلیه کنید؟

کد خبر 4621843
محمد مهدی ملکی

تعداد بازدید : 304

ارسال نظر

ارسال