وقتی دلال‌های غیرقانونی سوژه شدند

  • سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت 23:36

اخبار => سایر رسانه ها

فرهنگ > سینما - فیلمبرداری مجموعه‌ مستند «دلال» به کارگردانی احسان نادرپور که به آسیب‌ها و ابعاد دلالی‌های غیرقانونی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد، به نیمه‌های خود رسید.
وقتی دلال‌های غیرقانونی سوژه شدند

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مستند «دلال» به کارگردانی احسان نادرپور که مراحل پیش تولیدش از ابتدای مهر آغاز شده بود، به نیمه‌ کار خود رسید. این مستند اجتماعی در 15 قسمت مختلف به آسیب‌ها و ابعاد دلالی‌های غیرقانونی در حوزه‌های مختلف از جمله دلالی اعضای بدن، دلالی کودک، دلالی علم،‌ دلالی ازدواج، دلالی خبر و... می‌پردازد.

در هر قسمت از این مجموعه مستند، کارشناس‌ها و افراد مربوط به هر حوزه اجتماعی و اقتصادی و سیاسی حضور دارند و بخش دیگری از هر قسمت به بررسی میدانی موضوعات می‌پردازد.

موسسه فرهنگی هنری نیار نوآوران کهن به همراه احسان نادرپور تهیه کنندگی این مجموعه مستند را برعهده گرفته‌اند و زهرا حمزه مدیر تولید آن است. نادرپور کارگردان این مجموعه روزنامه‌نگار حوزه اجتماعی است و در این مجموعه مستند از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حوزه‌های مختلف و افرادی که با این معضلات دست و پنجه نرم کرده‌اند، برای بررسی مسایل روز بهره برده است.

عوامل مستند دلال

همچنین دیگر اعضای این مجموعه تحت عنوان تیم پژوهش، امیرحسین ولی، میرحسین موسوی، وحید روحی و... هستند. در هر قسمت از «دلال»، کارشناسان مختلفی با توجه به موضوع حضور خواهند داشت. این مجموعه مستند برای عرضه در سایت‌های VOD آماده می‌شود و زمستان امسال آماده انتشار خواهد بود.

57243


تعداد بازدید : 784

ارسال نظر

ارسال