گردنه سخت اقتصادی را با انسجام پشت سر خواهیم گذاشت

  • پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 ساعت 15:20

اخبار => سایر رسانه ها

زنجان - ایرنا - نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط کنونی کشور که به تعبیری گردنه سخت اقتصادی است را با اتحاد و انسجام مردم و مسئولان پشت سر خواهیم گذاشت.
گردنه سخت اقتصادی را با انسجام پشت سر خواهیم گذاشت

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا، فریدون احمدی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان زنجان با بیان اینکه
در اوضاع سخت اقتصادی باید انقلابی عمل کرد، افزود: با تثبیت شغل های موجود و ایجاد اشتغال جدید باید امید هرچه بیشتر را به جامعه تزریق و از کشور در برابر دشمنان صیانت کنیم.
وی بیان کرد: وظیفه مسئولان در این مقطع، رسیدگی به مسایل و تلاش هرچه بیشتر برای حل مشکلات معیشتی مردم است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عمده درآمد کشور از محل فروش نفت یا دریافت مالیات تامین می شود، تاکید کرد: دریافت مالیات منوط به رونق کسب و کار در کشور و اصلی ترین مشکل ایران در فروش نفت هم در زمان حاضر دریافت پول آن است.
احمدی به خرید نفت ایران توسط چین اشاره و بیان کرد: به طور مثال چین نفت ایران را خریداری و زمان پرداخت مبلغ آن را به آینده موکول می کند.
وی با بیان اینکه امسال 2 اتفاق مهم در حال رخ دادن است، گفت: با وضعیت فعلی، فروش نفت ایران کم خواهد شد که باعث محدودیت درآمدهای ارزی می شود، در نتیجه توان تولید و تجارت بازرگانی و سپس درآمدهای مالیاتی نیز کاهش خواهد یافت.
احمدی با اشاره به اینکه میزان قابل توجهی از بودجه 400 هزار میلیارد تومانی کشور از محل فروش نفت است، گفت: اکنون در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و دشمن با آرایش جنگی کامل در تلاش برای به صفر رساندن فروش نفت ایران است.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بودجه عمرانی کشور حدود 60 هزار میلیارد تومان است که بیشتر خسارات سیل نیز از این محل پرداخت می شود و فشار روی این بخش بیش از گذشته خواهد بود.
احمدی گفت: راه مقابله با دشمن ایستادگی تمام مردم و مسئولان در برابر زیاده خواهی های جبهه استکبار است، اگر مقاومت کنیم این گردنه و پیچ سخت را هم با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا کمترین فشار را مردم متحمل شوند، اظهار داشت: ماموریت ما کمک به رونق تولید و اقتصاد کشور است و نباید از این مهم غافل شویم.
3216/6085


تعداد بازدید : 243

ارسال نظر

ارسال