یادواره شهدا در گناوه برگزار شد

  • پنجشنبه 5 مهر 1397 ساعت 10:15

اخبار => سایر رسانه ها

گناوه - یادواره شهدای شهرستان گناوه و شهید احمد پلارک به همت پایگاه بسیج طلاب حضرت معصومه (س) مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه در این حوزه علمیه برگزار شد.
یادواره شهدا در گناوه برگزار شد

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یاسین اکبا فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه چهارشنبه‌شب در این مراسم با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان کشور ما با صدام هم‌دست شده و جنگ را به ما تحمیل کردند و از هیچ تلاشی برای نابودی کشور ما فروگذار نکردند.

وی افزود: در حالی که کشور ما از لحاظ نظامی تجهیزاتی نداشت، دشمنان بر علیه کشور ما هر کاری که توانستند کردند ولی ایمان مردم ما به خدا بود و فارغ از خط کشی هایی که امروز وجود دارد با اعتقاد به خدا و تحت لوای رهبری جبهه را پشتیبانی کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه اظهار کرد: پس از جنگ نیز در حالی که کشور اسلامی ما روند رو به رشد خود را طی می کرد، دشمنان یک راه بیشتر نداشتند و آن فشار اقتصادی بود.

وی گفت: دشمنان هر ابزاری که داشتند به کار بردند و چون نتوانستند کاری بر علیه نظام اسلامی ایران از پیش ببرند در حوزه اقتصادی بر کشور ما فشار وارد می‌کنند که وظیفه ما در برابر این توطئه‌های دشمن، دشوار است‌.

اکبا پس از تبیین اهداف برگزاری یادواره‌ها و تاکید برحفظ ارزش‌های دفاع مقدس و تکریم خانواده‌های شهدا عنوان کرد: شهدا، حق حیات نسبت به ما دارند و بسیاری از این امر غافلند  و از اینکه میزی که بر پشت آن نشسته‌اند ماحصل خون شهیدان است و صاحب آن کس دیگری است و امانتی بیش نیست غافلند.

وی تصریح کرد: توطئه‌های بسیاری توسط دشمنان در حال چیدن است ولی این انقلاب به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) خواهد رسید، و همه باید به وظیفه خود عمل کند.

وی گفت: این یادواره ها باید ما را یک قدم به ظهور نزدیک کند و یاران در رکاب امام زمان (عج) باشیم.

بیان خاطراتی از شهدا، برپایی نمایشگاه به مناسبت دفاع مقدس ،مداحی از بخش های دیگر این یادواره بود.

کد خبر 4413867

تعداد بازدید : 302

ارسال نظر

ارسال