تدوین برنامه اجرایی وزارت اقتصاد تا سال ۱۴۰۰

  • جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 15:56

اخبار => سایر رسانه ها

وزیر اقتصاد اعلام کرد که این وزارتخانه برای تقویت هر چه بیشتر در زمینه رفع مشکلات بخش مولد اقتصادی کشور آمادگی دارد و تاکید کرد که برنامه اجرایی وزارت اقتصاد تا سال ۱۴۰۰ تدوین می‌شود.
تدوین برنامه اجرایی وزارت اقتصاد تا سال ۱۴۰۰

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

، فرهاد دژپسند در این نشست که معاونین وزیر، مدیران عامل بانک‌ها و بیمه‌ها و روسای سازمان های تابعه این وزارتخانه حضور داشتند، با بیان این مطلب اظهار داشت: این برنامه ها که هم اکنون در حال اجرا است، به صورت مستمر نیز مورد ارزیابی و پایش قرار می گیرد.

وی با اشاره به قانون تشکیل وزارت اقتصاد خاطر نشان کرد: به موجب این قانون، وزارت امور اقتصادی و دارایی نقش محوری مسئولیت هماهنگی و اجرای سیاست های اقتصادی و مالی و روابط اقتصادی خارجی را بر عهده دارد.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: مولدسازی دارایی های دولت و اهرم سازی این دارایی ها، یکی از اولویت های برنامه ای وزارت اقتصاد است که به طور مستمر در معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور در حال پیگیری است.

دژپسند با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: در حال حاضر وزارت اقتصاد در بهترین نقطه و درجه تعامل و همکاری با بخش خصوصی کشور است و آمادگی خود را برای تقویت هر چه بیشتر در زمینه رفع مشکلات بخش مولد اقتصادی کشور اعلام می کنیم.

وی تعامل میان کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد را بسیار مطلوب و سازنده توصیف کرد و گفت: این امر می تواند به عنوان یک بازوی حمایتی در اجرای سیاست های کلان وزارت اقتصاد، تاثیر بسزایی داشته باشد.


تعداد بازدید : 646

ارسال نظر

ارسال