تشریح جزییات و اهداف سفر رییس کل بانک مرکزی به استان کرمان از زبان پورابراهیمی

  • یکشنبه 10 شهریور 1398 ساعت 18:5

اخبار => سایر رسانه ها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر همتی رئیس کل بانک مرکزی به استان کرمان گفت: بررسی مشکلات ارزی و تامین مالی بنگاه های اقتصادی مهمترین سرفصل های نشست رئیس کل بانک مرکزی با فعالان اقتصادی استان کرمان است.
تشریح جزییات و اهداف سفر رییس کل بانک مرکزی به استان کرمان از زبان پورابراهیمی

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

، محمدرضا پورابراهیمی در تشریح سفر رئیس کل بانک مرکزی به استان کرمان عنوان کرد: با توجه به موضوعات و مسائل مهم اقتصادی استان در ارتباط با تصمیمات بانک مرکزی و طی هماهنگی صورت گرفته با استاندار کرمان و اتاق بازرگانی، دعوت از رئیس کل بانک مرکزی به استان کرمان طی نامه‌ای کتبی هفته گذشته انجام و مقرر شد این سفر در پنجشنبه هفته جاری ۱۴ شهریور ماه صورت گیرد.

وی در ادامه به اهداف این سفر اشاره داشت و افزود: دو مسئله مهم و اساسی در استان کرمان به عنوان دغدغه های مهم فعالان بخش اقتصادی محسوب می شود که یکی از آنها تسهیلات بانکی و تامین مالی در بخش های مربوط به معقوات بانکی، کشاورزی و ... است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین تامین مالی برای پروژه های اقتصادی جدید و سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی در سال جاری مهمترین موضوعاتی است که در نشست مشترک فعالان بخش خصوصی کرمان با رئیس کل مرکزی بحث می شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: در این نشست مسائل مرتبط با حوزه گردشگری، صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات و غیره که با نظام بانکی دچار مشکل شدند از جمله نحوه تسیوه وام های کشاورزی صحبت و تصمیم‌ گیری خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع دوم دستور کار سفر رئیس کل بانک مرکزی به استان کرمان، صادرات محصولات کشاورزی و معدنی استان است که در دو بخش تسویه تعهدات ارزی سال گذشته فعالان اقتصادی استان و توافق در خصوص نحوه بازگشت ارز ناشی از صادرات محصولات کشاورزی و معدنی استان در سال ۹۸ مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

پورابراهیمی خاطر نشان کرد: دو سرفصل مهم جلسه در دو بخش ارزی و تامین مالی بنگاه های اقتصادی مهمترین مشکلات مسائل فعلی فعالان اقتصادی استان کرمان است که در نشست با رئیس کل بانک مرکزی بررسی می شود.

انتهای پیام


تعداد بازدید : 260

ارسال نظر

ارسال