دوشنبه؛ بررسی موضوع بازگشت ارز صادراتی

  • یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 16:27

اخبار => سایر رسانه ها

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به منظور بررسی بازگشت ارز صادراتی خبر داد.
دوشنبه؛ بررسی موضوع بازگشت ارز صادراتی

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

، محمدرضا پورابراهیمی با اعلام آمادگی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای هرگونه اقدام در جهت رونق اقتصادی استان تصریح کرد: دوشنبه هفته جاری و در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، موضوع بازگشت ارز صادراتی را در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و غیرکشاورزی بررسی خواهیم کرد. امیدواریم با تصمیمات خوب در این جلسه، بتوانیم شاهد روزهای خوب و خوشی در بحث صادرات در کشور باشیم.

وی که در مراسم شب فرش و تجلیل از پیشکسوتان صنعت فرش استان کرمان سخن می گفت، با اشاره به شرایط کنونی اقتصاد کشور و نوسانات ارزی و کاهش ارزش پول ملی گفت: معتقدم امروز و در شرایط کنونی می توانیم با استفاده از فرصت‌ها، جهش خوبی را در صنعت فرش استان کرمان که مدتها مغفول مانده بود را شاهد باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به دیدار اخیر خود با رییس صندوق سرمایه گذاری اعتماد ملل اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد که شرکت فرش کرمان توسط شرکت سرمایه گذاری ملل خریداری و در دو فاز تعداد دارهای قالی در استان ضمن تامین مواد اولیه برای بافت فرش، افزایش یابد.
 
پورابراهیمی ادامه داد: از استاندار کرمان می خواهیم که ساختمان قدیم این شرکت، که نماد صنعت فرش استان و هنر فرهنگ اصیل کرمانی است را به موزه فرش کرمان تبدیل کنیم.

انتهای پیام


تعداد بازدید : 845

ارسال نظر

ارسال