بارها و اموال کشور در نقاط خاصی متمرکز نشود

  • دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 8:35

اخبار => سایر رسانه ها

استاندار بوشهر گفت: لازم است که همه بارها و اموال کشور در نقاط خاصی متمرکز نشود و هر چه این بارها و ظرفیت ها در میان مناطق توزیع شود به نفع استان های مختلف و اقتصاد کشور است.
بارها و اموال کشور در نقاط خاصی متمرکز نشود

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

عبدالکریم گراوند در هم اندیشی فعالان اقتصادی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور وزیر اقتصاد بیان کرد: امروز انتظار بوشهری ها و فرزندان بازرگانان صاحب نام کشور این است که بندر بوشهر سابقه تاریخی خود را احیاء کرده و از فرصت های اقتصادی و ظرفیت تجارتی آن استفاده نمایند.

وی افزود: همانطور که امروز وزارت صمت در تامین کالاهای اساسی کمک می کند، لازم است که حتی به لحاظ پدافند غیر عامل همه بارها و اموال کشور در یک نقطه متمرکز نشود و هر چه این بارها و ظرفیت ها در میان استان های مختلف توزیع شود به نفع استان های مختلف و اقتصاد کشور است.

، استاندار بوشهر با تشکر از گره گشایی از مشکلات بزرگ این استان خاطرنشان کرد: در زمینه اعطای سود بازرگانی و همچنین فراهم کردن زمینه انتقال کالا به گمرک منطقه ویژه اقتصادی که این دو موضوع کمک بسیار خوبی برای بوشهر بوده است.

این مسئول با اشاره به لزوم تمرکززدایی اظهار کرد: دادن اختیارات به شورای مبادلات مرزی و تعاونی مرزنشینان یکی از خواسته های مهم ما است، که کارآیی این تفویض اختیار می تواند کمک زیادی برای استان باشد.

گراوند یادآور شد: همانطور که بانک های دولتی کمک می کنند بانک های خصوصی نیز منابع خوبی دارند که باید خود را در توسعه و آبادانی استان ها و کشور سهیم بدانند.

وی در ارتباط با کشتی بوشهر-قطر عنوان کرد: کشتی گرندفری که چند ماه است در بندر بوشهر متوقف شده می تواند در حوزه رونق و توسعه، گردشگری دریایی و تجارت موثر باشد و امیدوارم با راهکارهای شما و حمایت های دولت محترم از پیشنهادات این کشتی حرکت کند که قطعا می تواند مسیر جدیدی را در توسعه بندر بوشهر ایجاد کند.

انتهای پیام


تعداد بازدید : 403

ارسال نظر

ارسال