مقدسی: «دژپسند» به انسجام در تیم اقتصادی دولت اعتقاد دارند

  • شنبه 12 آبان 1397 ساعت 23:15

اخبار => سایر رسانه ها

نماینده اراک با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی اقتصاد به انسجام در تیم اقتصادی دولت اعتقاد دارد، گفت: آقای دژپسند باید بعد از گرفتن رای اعتماد از مجلس از قبول نیروهای سفارشی در این وزارتخانه خودداری کند و نسبت به اجرای مصوبات اقتصادی اهتمام ورزد.
مقدسی: «دژپسند» به انسجام در تیم اقتصادی دولت اعتقاد دارند

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

، مهدی مقدسی در جلسه علنی نوبت ظهر امروز شنبه مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی اقتصادی گفت: آقای دژپسند اشراف کامل به اقتصاد دارند و می‌تواند سکان‌داری این وزارتخانه مهم را در این شرایط پرتلاطم بر عهده گرفته و کشتی پرتلاطم اقتصادی را به ساحل آرامش برساند.

وی با اشاره به تحصیلات دژپسند گفت: قطعا وجود هماهنگی بین وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه می‌تواند اثربخشی را در اقتصاد داشته باشد. آقای دژپسند کسی است که می‌تواند این هماهنگی را ایجاد کند. او به برنامه ششم اشراف کامل داشته و در سنوات مختلف دستی در تنظیم سند برنامه‌های توسعه داشته است.

مقدسی با بیان اینکه دژپسند اشراف کامل بر برنامه‌ها و تطبیق با اسناد بالادستی دارد، افزود: آقای دژپسند به استقلال بانک مرکزی اعتقاد داشته و معتقد به انسجام در تیم اقتصادی دولت است. این همان انتقادی بود که ما از نبود هماهنگی بین تیم اقتصادی دولت و عمل کردن به صورت جزیره‌ای داشتیم که آقای دژپسند می‌تواند این مشکل را حل کند.

این نماینده مجلس در عین حال خطاب به وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: آقای دژپسند شما باید قول دهید که بعد از رای اعتماد نیروی سفارشی در این وزارتخانه قبول نکنید. وزیر باید مقابل ملت پاسخگو باشد و خودش نیرویش را انتخاب کند.

مقدسی با تاکید بر لزوم تنش‌زدایی به عنوان یکی از برنامه‌های وزارت اقتصاد گفت: آقای دژپسند باید ثبات اقتصادی، تقویت بخش خصوصی و استفاده از اقتصاددانان را در دستور کار قرار دهند. اتاق فکر وزارت اقتصاد باید حداقل ۲۰ اقتصاددان برجسته داشته باشد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام ملی گفت: ما امروز به آقای دژپسند رای می‌دهیم اما از فردا عملکردشان را با برنامه‌های ارائه شده و قوانین مو به مو مقایسه می‌کنیم و بر آن نظارت داریم چون ما نمایندگان مردم هستیم.

انتهای پیام


تعداد بازدید : 278

ارسال نظر

ارسال